جزئیات آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد + فیلم

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۶.۸ مردم استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر امروز _شنبه نهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت ۴۶.۸ درصد مردم این استان در کمال آرامش و امنیت و بدون هیچ‌گونه مشکلی به پایان رسید.

وی افزود: مسعود پزشکیان ۱۲۳ هزار و ۱۱۵ رأی، سعید جلیلی ۱۰۲ هزار و ۴۹۹ رأی و محمدباقر قالیباف ۵۶ هزار و ۶۵۴ رأی از مجموع از آرای مأخوذه در استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان رأی مسعود پزشکیان در شهرستان بهمئی هفت هزار و ۳۴۵ رأی، باشت چهار هزار و ۴۴۴ رأی، لنده چهار هزار و ۲۴۶ رأی، مارگون دو هزار و ۹۷ رأی، دنا شش هزار و ۲۹۹ رأی، چرام پنج هزار و ۹۱۹ رأی، گچساران ۱۸ هزار و ۹۲۱ رأی، بویراحمد ۵۱ هزار و ۳۷۹ رأی و کهگیلویه ۲۳ هزار و ۹۵ رأی بوده است.

همچنین سعید جلیلی در شهرستان‌های بهمئی، باشت، لنده، مارگون، دنا، چرام، گچساران، بویراحمد و کهگیلویه به ترتیب پنج هزار و ۵۹۳ رأی، ۱۴ هزار و ۱۵۸ رأی، سه هزار و ۳۹۸ رأی، هزار و ۸۲۰ رأی، هفت هزار و ۴۴۹ رأی، پنج هزار و ۷۳۳ رأی، ۱۴ هزار و ۲۲ رأی، ۳۷ هزار و ۶۷ رأی و ۱۳ هزار و ۲۵۹ رأی کسب کرده‌است.

رأی محمدباقر قالیباف در شهرستان‌های بهمئی شش هزار و ۹۵۸ رأی، هزار و ۷۴ رأی، یک هزار و ۵۷۱ رأی، شش هزار و ۴۹۴ رأی، سه هزار و ۸۸۶ رأی، هزار و ۹۶۰ رأی، چهار هزار و ۱۲۳ رأی، ۲۲ هزار و ۵۹۱ رأی، هفت هزار و ۹۹۷ رأی بوده‌است.

کد خبر 767503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.