شناسایی، ثبت نیازها و کمک به نیازمندان در هر ساعت از شبانه‌روز با سامانه سها

غرفه سامانه هوشمند امداد «سها» برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غرفه سامانه هوشمند امداد «سها» برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران ۱۴۰۳) از صبح امروز _شنبه نهم تیر_ آغاز به کار کرد.

کمیته امداد با برپایی غرفه سامانه «سها» تلاش کرده است در کنار دیگر خدمات فناورانه و هوشمند، حوزه احسان و توانمندسازی را در قالب هوشمند معرفی کند.

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سئول برگزار شده است تا سه‌شنبه، دوازدهم تیر میزبان مراجعان و علاقه‌مندان حوزه اقتصاد دیجیتال و خدمات هوشمند خواهد بود.

سامانه هوشمند امداد با عنوان سها از نخستین درگاه‌های ارائه خدمات احسان نیکی است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به امکان شناسایی، ثبت نیازها و ارائه کمک به نیازمندان در هر ساعت از شبانه‌روز یا اشتراک‌گذاری نیاز افراد محروم اشاره کرد.

استقرار این سامانه در مسیر پیشرفت کمیته امداد به‌منظور اثربخشی هرچه بیشتر خدمات و تحقق مأموریت‌های این نهاد است که در امور توانمندسازی مددجویان با محوریت عدالت در توزیع منابع، حفظ کرامت مددجویان و ایجاد شفافیت در ارائه خدمات فعالیت می‌کند، همچنین این سامانه به صورت هوشمند با دیگر سکوهای خدماتی کمیته امداد شامل سامانه حیات، سامانه مهربانی و شبکه نیکوکاری متصل است و ارتباط دارد.

لازم به ذکر است، بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» با حضور وزیر ارتباطات و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا دوازدهم تیر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 767475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.