نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ روز جمعه ۸ تیر + جدول

تیم‌های ملی والیبال کشورهای مختلف در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از یکم خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی در حال برگزاری است تا سهمیه‌های باقی‌مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس توزیع شود.

دیدارهای هفته سوم در اسلوونی و فیلیپین برگزار شد تا تیم‌های راه‌یافته به دور نهایی مشخص شوند و در کشور در لهستان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند. هفته نخست به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار شد و هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ روزهای پانزدهم تا بیستم خرداد در شهرهای کوکورای ژاپن و اوتاوای کانادا پیگیری شد.

نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ روز پنجشنبه ۷

تیم‌های ملی والیبال فرانسه و ایتالیا در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی والیبال فرانسه به پیروزی رسید. تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد در سه ست دوم، چهارم و پنجم این دیدار را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ پیروز میدان شود و تیم ملی والیبال ایتالیا نیز ست‌های نخست و سوم این دیدار را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به نام خود ثبت کرد.

در تقابل تیم‌های ملی والیبال اسلوونی و آرژانتین در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال اسلوونی به پیروزی رسید. تیم ملی والیبال اسلوونی موفق شد در سه ست دوم، چهارم و پنجم این دیدار را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۷ پیروز میدان شود و تیم ملی والیبال آرژانتین نیز توانست ست‌های نخست و سوم این دیدار را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به نام خود کند.

جدول نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴

تیم نتیجه نتیجه تیم
ژاپن ۳ ۰ کانادا
لهستان ۳ ۱ برزیل
ایتالیا ۲ ۳ فرانسه
اسلوونی ۲ ۳ آرژانتین
کد خبر 767464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طرفدار IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 1
    نتایج رو وحداقل درست بنویسین(آرژانتین اسلوونی)