شکست دشمن در ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات

استاندار یزد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ گفت: با وجود شهادت آیت الله رئیسی (ره) و برگزاری انتخابات زودهنگام، بازهم برای تحقق اهداف شوم خود برنامه‌ریزی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی در سفر به شهرستان اردکان با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، اظهار کرد: ساماندهی فرآیندهای مربوط به برگزاری انتخابات ظرف کمتر از ۵۰ روز و پیگیری امور و پروژه‌ها جهت بستن پرونده دولت سیزدهم در این مدت کوتاه، امری سخت بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳، افزود: با وجود شهادت آیت الله رئیسی (ره) و برگزاری انتخابات زودهنگام، بازهم برای تحقق اهداف شوم خود برنامه‌ریزی کردند.

استاندار یزد تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و امن را مصداق عمل صالح دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا مایه تقویت آبروی ملی و بین المللی می‌شود.

فاطمی با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا به این لحظه عنوان کرد: وجود تمام سلایق سیاسی در بین نامزدهای احراز صلاحیت شده، سبب برگزاری انتخاباتی رقابتی و مشارکتی شده است.

وی با بیان اینکه درصد مشارکت اردکانی‌ها در انتخابات قبلی از متوسط استانی و کشوری بالاتر بود، اضافه کرد: این موضوع مؤید بصیرت بالای مردم این شهرستان است.

استاندار یزد با بیان اینکه یزد جز هفت استان با بالاترین مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، گفت: این مهم مرهون عموم مردم استان بوده که شایسته تقدیر و تشکر است.

فاطمی با اشاره به بازدید از بعضی شعب اخذ رأی شهرستان اردکان، افزود: روند اجرایی انتخابات قابل‌قبول و قابل تحسین بود و امیدوارم تا پایان فرآیند انتخابات با همین اهتمام و دقت امور را پیش ببرند.

کد خبر 767368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.