منتخب مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بی‌تردید اصلح است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هر فردی که طبق آرای مردم انتخاب شود بی‌تردید اصلح است و همه مدیران و مسئولان باید در شرایط موجود راهکارها را برای خدمت بهتر به مردم فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری امشب _جمعه هشتم تیر_ در میز رسانه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با یک تحول عظیمی همراه بود و تمامی نامزدها از یک حقوق مساوی برخوردار بودند تا برنامه‌های خود را به سمع و نظر اقشار مختلف جامعه برسانند.

وی با بیان اینکه بهترین فضا برای تبیین برنامه نامزدها رسانه است و از طریق رسانه ملی در هر منزل و پایگاه و در هر شرایطی می‌توان به تبیین برنامه‌ها و اهداف اقدام کرد، افزود: نامزدها وقتی در مقابل صداوسیما صحبت می‌کنند، برنامه‌های خود را به بهترین شکل ممکن اطلاع‌رسانی می‌کنند، از طرفی از لحاظ صداوسیما همه نامزدها دارای کارنامه بودند، در ادوار دولت‌ها مسؤولیت داشتند و خیلی شفاف و بارز با مردم صحبت کردند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین با اشاره به مؤلفه‌های مقام معظم رهبری برای نامزدها، خاطرنشان کرد: رهبری بارها فرمودند که نامزد انتخاباتی باید به ارزش‌های انقلاب نزدیک بوده و عمل‌گرا باشد که به نظرم بهترین سنجش برای انتخاب یک نامزد اصلح است. مردم به دنبال این هستند که نمایندگان آنها در مجلس و مجامع خبرگان اهل عمل باشند و در گفتار و رفتار آن‌ها صداقت باشد.

اشدری با اشاره به فضای انتخاباتی در استان قزوین گفت: از صبح اگر دقت کرده باشید، مردم پویا و شفاف در شعب اخذ رأی حضور داشتند، به هر حال رأی و انتخابات حق هر مردمی است و از هر پیشه و گروه حزبی که باشند، این حق را دارند که در حاکمیت و سرنوشت خودشان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: هر فردی که طبق آرای مردم انتخاب شود بی‌تردید اصلح است و همه مدیران و مسئولان باید در شرایط موجود راهکارها را برای خدمت بهتر به مردم فراهم کنند.

کد خبر 767330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.