همه فرایند برگزاری انتخابات به خوبی انجام شده است/ احتمال تمدید مهلت انتخابات تا ساعت ۲۴

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرایند برگزاری انتخابات با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به خوبی انجام شده است و طبق آخرین اخبار ستاد انتخابات وزارت کشور به مدت دو ساعت ادامه رأی گیری ادامه دارد و احتمالاً همانند سنوات گذشته تا ساعت ۱۲ شب با تمدید انتخابات ریاست جمهوری طبق مواجهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلیمانی بعد از ظهر امروز _ جمعه هشتم تیر_ در نشست خبری انتخاباتی اظهار کرد: از ساعت هشت صبح فرایند برگزاری انتخابات با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به خوبی انجام شده است و طبق آخرین اخبار ستاد انتخابات وزارت کشور به مدت دو ساعت ادامه رأی گیری ادامه دارد و احتمالاً همانند سنوات گذشته تا ساعت ۱۲ شب با تمدید انتخابات ریاست جمهوری طبق مواجهیم.

وی افزود: در ستاد انتخابات استان ۸ کمیته اطلاع رسانی، پشتیبانی، فناوری، حراست و استعلامات، آموزش، حقوقی، هماهنگی امور امدادی و امور فوریتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان تاکید کرد: در کنار ستاد انتخابات استان ستاد امنیتی استان را داریم که با همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضائی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به استقرار ۳۱۶۹ شعبه اخذ رأی در استان گفت: از آغاز فرایند برگزاری انتخابات با تلاش فرمانداران و بخشداران در ۲۸ شهرستان و بخش مستقل تحویل صندوق‌ها به خوبی انجام شد.

سلیمانی تاکید کرد: همکاران ما تلاش کرده‌اند از ابتدای روز رأی گیری اقدامات فرمانداری و بخشداری‌ها را رصد مداوم کنند و تخصیص تعرفه به شعب کنترل شد.

وی ادامه داد: از همان ساعات ابتدایی در سامانه جامع انتخابات به صورت لحظه‌ای استعلامات مورد بررسی قرار گرفت و به موارد لازم تذکرات داده شده است و تلاش کردیم فرایند احراز هویت با سلامت در شعب مورد پیگیری قرار بگیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: وضعیت حضور عوامل در شعب را پیگیری کرده‌ایم و از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی‌های لازم انجام شده است و این نظارت‌ها و فرآیندها تا پایان اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تا حوالی نیمه شب وضعیت تجمیع آرا را در بخشداری‌ها و فرمانداری نظارت می‌کنیم که نتیجه آن توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

کد خبر 767282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.