۱۵ هزار نیرو امنیت انتخابات در استان اصفهان را تامین می‌کنند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان را تامین می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برقراری یک انتخابات باشکوه در سراسر استان اصفهان انجام شده است و ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی تأمین امنیت انتخابات در ۳۱۶۹ شعبه اخذ رأی که در این استان پیش‌بینی شده را برعهده دارند.

وی افزود: مأموران تأمین‌کننده امنیت با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و شاهد یک انتخابات با شکوه و پرشور خواهیم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به نقش مهم مردم در اداره امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در نظام مردم سالاری دینی مردم نقش اصلی و اساسی را در اداره نظام دارند و به همین جهت حضور و مشارکت حد اکثری آنان در انتخابات از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و بنابراین از مردم می‌خواهیم که با مشارکت پرشور خود در انتخابات در عزت بخشیدن به اقتدار کشور در دنیا سهیم شوند.

کد خبر 767247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.