برق‌ شعب اخذ رای کرمانشاه پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین برق پایدار شعب اخذ رای و برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی مرادی عصر امروز _جمعه هشتم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تأمین برق پایدار شعب اخذ، تمهیدات لازم برای فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات صورت گرفته است.

وی افزود: در این خصوص تعامل مناسبی با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها داریم و هیچ مشکلی از نظر قطع برق در شعب اخذ رأی وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین وقایع سال جاری کشور ما خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این راستا همه وظیفه داریم کمک کنیم تا این انتخابات با حضور ملت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود و برگ زرین دیگری از خدمت‌رسانی را در تقویم پرافتخار صنعت برق کرمانشاه رقم بزنیم.

مرادی تصریح کرد: در بعضی موارد مشاهده شده است که بنرهای تبلیغاتی برخی نامزدها به صورت کاملاً ناایمن روی تیرهای برق و در حریم شبکه‌های برق نصب شدند که از تمام مسئولان ستادها و نمایندگان نامزدها درخواست داریم در اسرع وقت با هماهنگی اداره برق نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کنند.

کد خبر 767239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.