مشارکت بالای مردم در انتخابات، دشمنان را از توطئه‌های خبیثانه علیه ایران ناامید می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطعا هر چه مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد، دشمنان ما نسبت به توطئه‌افکنی و اقدامات خبیثانه علیه جمهوری اسلامی ایران ناامید می شوند و از طرفی رئیس‌جمهور منتخب و اعضای کابینه و سایر مسئولان دولت جدید با ظرفیت مناسب و پشتوانه مردمی کار خود را آغاز خواهند کرد.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون شور انتخاباتی بین مردم ایران اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، در انتخابات‌ها افراد یک رأی می‌دهند، اما تأثیر آن رأی سال‌ها بر کشور و جامعه اثر خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مشارکت مردم به منزله دخیل بودن آن‌ها در سرنوشت خویش است و مردم ایران همواره در همه انتخابات‌ها حضوری پرشور داشته و تلاش کرده‌اند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

وی با ابراز امیدواری در خصوص مشارکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات اظهار کرد: قطعاً هر چه مشارکت بالاتر باشد، دشمنان ما نسبت به توطئه افکنی و اقدامات خبیثانه علیه جمهوری اسلامی ایران ناامید می‌شوند و از طرفی رئیس‌جمهور منتخب و اعضای کابینه و سایر مسئولان دولت جدید با ظرفیت مناسب و پشتوانه مردمی کار خود را آغاز خواهند کرد.

فلاح خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور آینده حضور مردم را قدر بداند و همچون شهید رئیسی که خود را وقف مردم کرد، تمام اوقات خود را صرف خدمت به مردم و پیشرفت و اعتلای کشور کند.

کد خبر 767218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.