شرکت نکردن در انتخابات، بی‌تفاوتی به آینده ایران است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت مردم برای شرکت در انتخابات گفت: شرکت نکردن در رویداد مهم، بی‌تفاوتی نسبت به آینده خود و فرزندانمان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل روابط عمومی استانداری، آیت‌الله سیدمحسن طاهری، امروز_ جمعه هشتم تیر_ در ستاد خبری انتخابات گلستان با بیان اینکه روز انتخابات روز جشن محسوب می‌شود، اظهار کرد: اصلح بودن متناسب با مسئولیتی است که قرار است به شخص اعطا شود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید شایستگی‌های لازم را برای جایگاه مهم و حساس داشته باشد، افزود: ویژگی‌های متعدد و متنوعی را می‌توان برای رئیس‌جمهور شایسته و اصلح در نظر گرفت اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید رئیس‌جمهور آگاه، فعال و پرتلاش و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی را انتخاب کنیم، نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مهمی دارد و به عبارتی رئیس‌جمهور ما رئیس‌جمهور جبهه مقاومت و مستضعفین جهان است و محوریت مقابله با جریان استکبار است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید توجه داشته باشد انقلاب اسلامی با چه هدفی به پیروزی رسید و خون هزاران شهید براساس چه هدفی پای درخت انقلاب اسلامی آبیاری شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است، قرار نیست رئیس‌جمهور را برای کشور سکولار یا لائیک انتخاب کنیم نظام ما یک نظام اسلامی، انقلابی و استکبارستیز است و باید ملاک‌های انقلابی بودن را در نامزدها جست‌وجو کنیم و به هر کسی که حد و نصاب بالاتری داشت رأی دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به نیازهای فراوان در کشور پهناور ایران اسلامی، باید کسی رئیس‌جمهور شود که پرتلاش و خستگی‌ناپذیر باشد و این شاخص‌ها در سابقه او مشاهده شود، یادآور شد: از سویی دیگر آگاه بودن نکته دیگری بود که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند گرچه یک فرد نمی‌تواند در همه موضوعات متخصص باشد اما باید اشراف خوبی به مسائل داشته باشد و بیگانه نباشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم گلستان از همان ساعات ابتدایی صبح در شعب اخذ رأی حاضر شدند و همچون همیشه حضور پرشوری پای صندوق‌های رأی داشتند.

طاهری ابراز امیدواری کرد گلستانی‌ها در این دوره از انتخابات نیز با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بیش از پیش مایه آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش‌هایی که دشمن برای اختلاف بین اقوام و مذاهب برنامه‌ریزی کرده اما در استان گلستان برادری، همدلی، صمیمت و وحدت بسیار خوبی بین اقوام گوناگون وجود دارد که صمیمانه کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در رقابت‌های انتخاباتی مشارکت دارند.

کد خبر 767214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.