مردم به اصلح واقعی، توانمند، انقلابی و دارای سابقه درخشان رأی بدهند

امام جمعه کرمان گفت: امیدواریم مردم به سمت کسی گرایش پیدا کنند که اصلح واقعی، توانمند، انقلابی است و سابقه درخشان دارد و در پست‌هایی که به او واگذار شده است، درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، امروز _هشتم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان، اظهار کرد: حمله ددمنشانه و ظالمانه آمریکایی‌ها در خلیج فارس در ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، تصویر همان حقوق بشر آمریکایی است که امروز صحنه غزه را پر از خون و آتش کرده است و بمب‌های جهنمی آن‌ها بر سر مردم غزه می‌ریزد.

وی افزود: یکی دیگر از برگه‌های سیاه پرونده حقوق بشر آمریکا، مسدود کردن حساب‌های جمهوری اسلامی است که اموال رسمی و حتمی ما را بلوکه می‌کنند و جلویش را می‌گیرند و حق مردم را از بین می‌برند و هنوز در داخل کشور بعضی‌ها ساده‌اندیشانه فکر می‌کنند اگر با آمریکا کنار بیاییم مشکل حل می‌شود، آیا آن‌ها ارزشی برای انسان و اصولی برای مصالحه قائل قائل هستند که برایش وقت بگذاریم؟

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: از کسانی که در مجموعه اجرایی و نظارت مشغول هستند و به‌سرعت بستر را فراهم کردند تا در مهلت قانونی انتخابات بدون حاشیه و در امنیت کامل برگزار شود، تشکر و قدردانی می‌کنم، باید به این ساختار قدرتمند و توانمند جمهوری اسلامی ببالیم.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: تبلیغات انتخابات به پایان رسید اما عده‌ای در این ایام پرونده قیامتی خود را خدشه‌دار کردند و برای حب به کاندیدای موردنظرشان، به دیگران تاختند و تخریب کردند و افرادی را تحت تأثیر تخریب‌های خود قرار دادند.

وی افزود: گروهی هم در حالی امروز وارد انتخابات شدند که در کمال انصاف و رعایت تقوای الهی، از کاندیدای مورد نظر خود تبلیغ کردند و حاضر نشدند کوچک‌ترین معصیتی انجام بدهند و هر چه سرنوشت انتخابات شد، پذیرا هستند و باید به این جماعت هم تبریک بگوییم که بستر انتخابات اسلامی و مؤمنانه و درست را فراهم کردند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بعضی‌ها در کمال تأسف در مناظره‌ها به این سه سال افتخارآمیز دوران خدمت شهید رئیسی هجمه و بی‌انصافی کردند، گفت: امیدواریم مردم به سمت کسی گرایش پیدا کنند که اصلح واقعی، توانمند، انقلابی است و سابقه درخشان دارد و در پست‌هایی که به او واگذار شده است، درخشیده است.

وی ادامه داد: کسی که دلداده شهدا و انقلاب و نظام است و به عنوان نماینده کشور ما در صحنه بین‌المللی می‌درخشد و آنجا که باید محکم و استوار باشد، هست و آنجا که باید انعطاف به خرج دهد، در چارچوب دین و اخلاق، منعطف و متواضع است.

حجت‌الاسلام علیدادی خاطرنشان کرد: سرنوشت انتخابات و نتیجه آن هر چه شد، حتماً مورد تأیید و حمایت است و ان‌شاالله رئیس‌جمهور قدرتمند در خدمت نظام و رهبری با رأی مستقیم مردم در آینده نزدیک معرفی خواهد شد و آن‌ها که به انتخابات جفا کردند و هجمه‌های تبلیغاتی وسیع علیه انتخابات در جمهوری اسلامی به خصوص در خارج از کشور به وجود آوردند، با رأی قاطع مردم جواب محکمی بگیرند.

کد خبر 767192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.