رئیس‌جمهور آینده راه شهید رئیسی را ادامه دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: رئیس‌جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد، زیرا این مهم خواسته ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: با وجود حادثه تلخی که برای رئیس جمهور و همراهان ایشان اتفاق افتاد اما با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، هیچ مشکلی در این ۴۰ روز برای کشور به وجود نیامد و امورات کشور بدون کوچک‌ترین مشکلی پیش رفت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند، رئیس‌جمهور آینده باید استقلال سیاسی ایران را حفظ کند افزود: کار و تلاش شبانه‌روزی، خدمت به محرومان، اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی مهمترین ویژگی‌های شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی بود، که رئیس جمهور آینده باید این مهم را مدنظر خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد زیرا این مهم خواسته ملت ایران است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته ایران به یک کارخانه فعال تبدیل شده بود، رئیس جمهور آینده، باید با آمادگی و تلاش مضاعف راه شهدای خدمت را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه وابستگی و تکیه بر کشورهای دیگر هیچ دردی را از کشور دوا نمی‌کند خاطر نشان کرد: آنچه که سعادت ملت و میهن اسلامی را به دنبال دارد توانایی استفاده از ظرفیت‌های داخلی از سوی دولتمردان و به ویژه رئیس جمهور است.

امام جمعه اراک افزود: رئیس جمهور آینده باید ضمن حفظ تعامل سازنده با جهان، امیدی به بیگانگان نداشته باشد چراکه آنها هدفشان غارتگری است و تاکنون هر زمان موفقیتی در کشور حاصل شده، نتیجه اتکا به توان داخلی است.

آیت‌الله دری نجف آبادی اضافه کرد: امید می‌رود خداوند متعال همانگونه که ملت سرافراز ایران را در حوادث و پیش آمدهای گوناگون در طول چندین دهه از عمر با برکت جمهوری اسلامی به ساحل امن رساند، بار دیگر با برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری صفحه زرینی بر افتخارات ملت ایران اضافه شود.

وی اظهار کرد: در انتخابات امروز مردم بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که برای آرمان‌های نظام و رشد و توسعه کشور اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و از دستاوردهای آن با جان و دل حفاظت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید اشتغال، تولید، مسکن و صادرات غیرنفتی در کشور افزایش پیدا کند گفت: رئیس جمهور منتخب باید برای تمام مشکلات کشور برنامه داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: احیای واحدهای صنعتی استان مرکزی در دولت سیزدهم صورت گرفت و این مهم نشان می‌دهد که در صورتی که همت کنیم می‌توانیم اقدامات بزرگ و ارزشمندی انجام دهیم و گام‌های بلندی در راستای اعتلای نظام اسلامی برداریم.

وی با بیان اینکه‌مردم حق دارند که از ما انتظار داشته باشند افزود: مشکل محیط زیست در استان یک مشکل جدی و البته رفع شدنی است اما نیاز به کار علمی و مجاهدت دارد.

امام جمعه اراک با اشاره به ضرورت توسعه صنایع تبدیلی در استان مرکزی اظهار کرد: کارخانه‌های ما باید با حداکثر ظرفیت فعالیت کنند و بحث مسکن و اشتغال و نظام آموزشی باید با جدیت دنبال شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به هفتم تیرماه و سالروز شهادت دکتر بهشتی افزود: این شهید والامقام ویژگی‌های و خصوصیات ارزشمندی داشت که همه به ویژه مدیران می‌تواند این شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: ششم تیر ماه همان سال نیز مقام معظم رهبری مورد سو قصد قرار گرفتند اما خداوند ایشان را حفظ کرد تا سالیان سال کشتی باعظمت انقلاب اسلامی را هدایت کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه برقراری عدالت و امنیت در نقاط مختلف، زمینه آسایش و آرامش مردم را فراهم می‌کند گفت: دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی و امنیتی باید دست به دست یکدیگر بدهند تا عدالت و امنیت به طور کامل در کشور برقرار شود.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: هر ملتی که در صحنه باشد و برای خدا تلاش کند، خداوند او را یاری خواهد کرد.

وی گفت: آمادگی کامل برای برگزاری مراسم‌های ماه محرم و امر ازدواج و فرزند آوری ضرورت است و در استان مرکزی باید این مهم به طور جد مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 767175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.