مشارکت ۱۰۰ درصدی در بعضی روستاهای کردستان

استاندار کردستان گفت: مردم استان کردستان امروز جمعه در انتخابات حضور امیدبخشی داشته‌اند و در بعضی مناطق روستایی شاهد مشارکت ۱۰۰ درصدی بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _جمعه هشتم تیر_ در جلسه ستاد انتخابات استان کردستان با خبرنگاران اظهار کرد: امروز از همان ساعات آغاز انتخابات، فرآیند رأی‌گیری در استان کردستان نیز شروع شد که تاکنون بدون هیچ‌گونه مشکلی این فرآیند در حال جریان بوده است.

وی افزود: ۱۲۹۶ شعبه اخذ در استان در حال رأی‌گیری هستند که از این تعداد ۶۱۱ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امنیت انتخابات نیز امروز به خوبی در استان تأمین شده و نیروهای انتظامی و بسیج با تمام توان پای کار بوده‌اند.

زارعی‌کوشا ادامه داد: رأی‌گیری در مرحله اول تا ساعت شش بعدازظهر قابل انجام است، اما با توجه نیاز امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: مردم استان امروز در ساعات آغازین انتخابات حضور امیدبخشی داشتند و در برخی از مناطق روستایی شاهد مشارکت ۱۰۰ درصدی بوده‌ایم.

استاندار کردستان اضافه کرد: این مشارکت وظیفه دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی استان را سنگین‌تر می‌کند تا در آینده نیز بیشتر به گره‌گشایی از کار مردم اقدام کنند.

شرکت در انتخابات بازخورد جهانی خواهد داشت

زارعی‌کوشا حضور در انتخابات را دارای اهمیت بسیار بالایی دانست و گفت: قطعاً حضور مردم در انتخابات بازخورد جهانی خواهد داشت چون در سراسر دنیا، انتخابات کشور ما را رصد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان امروز در آستانه جهش در شاخص‌های توسعه قرار دارد که یکی از دلایل آن این است رئیس جمهور شهید نسبت به این استان اهتمام ویژه‌ای داشتند.

استاندار کردستان تاکید کرد: ما امروز نیازمند مشارکت حداکثری مردم هستیم تا زمینه پیگیری کارها و رایزنی برای اختصاص اعتبارات و پروژه‌ها برای ما راحت‌تر شود.

زارعی‌کوشا از مردم استان خواست که رأی دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا موجب ایجاد ازدحام جمعیت و معطلی خود افراد نشود.

وی گفت: میزان مشارکت استان تاکنون مشخص نیست و اطلاعات آن از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.

کد خبر 767169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.