حضور پرشور مردم خوزستان پای صندوق‌های رای

مردم خوزستان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای برای چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _ جمعه هشتم تیر_ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور در خوزستان آغاز شد، مردم خوزستان از هر قوم و قبیله و هر تفکر سیاسی برای اعتلای نام ایران اسلامی پای صندوق رأی آمدند تا در سرنوشت کشور خود سهیم باشند و به جهانیان نشان دهند که همواره در صحنه حضور خواهند داشت و در حمایت از کشور خود پا پس نمی‌کشند.

بیکاری جوانان اولویت رئیس‌جمهور باشد

سعید مرادی یکی از جوانان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا می‌گوید: من دوره قبل در انتخابات شرکت نکردم اما امروز با توجه به شرایطی که در جامعه بین‌المللی و کشور دیدم تصمیم گرفتم صبح زود به پای صندوق رأی بیایم و رأی دهم با این حال از رئیس جمهور آینده انتظار دارم که نگاهش به جوانان باشد و چرا که بیکاری برای ما جوانان بسیار سخت است بدون شغل نمی‌توانیم برای آینده خود برنامه‌ریزی کنیم.

نرگس مطوری بانوی جوان اهواز می‌گوید: اشتغال بانوان به ویژه در پست‌های مدیریتی می‌تواند راهگشا باشد، از نظر من رئیس جمهور آینده باید ابتدا تلاش کند با اشتغالزایی امید را در جوانان زنده کند و سپس با استفاده از ظرفیت جوانی توسعه کشور را مد نظر قرار دهد.

معیشت مردم به ویژه بازنشستگان مد نظر قرار گیرد

خالد بنی طرف که همراه با همسر و فرزندان خود در شعبه اخذ رأی حاضر شد، اظهار می‌کند: من پنج سال است که بازنشسته شدم اما سفره‌ی ما بازنشستگان کوچک و کوچک‌تر شده است ولی ما همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده و عقب نشینی نمی‌کنیم اما رئیس جمهور آینده باید به معیشت خانواده‌ها توجه داشته باشد و نگاهی به سفره‌ی ما بازنشستگان داشته باشد.

نصراله زنگنه یکی از افراد حاضر در شعبه اخذ رأی می‌گوید: رأی دادن یک وظیفه شرعی و اسلامی ما است، هیچ‌گاه نباید لحظه‌ای رفتار ما به گونه‌ای باشد که دشمن احساس کند می‌تواند چشم طمع به کشور داشته باشد.

رأی اولی هستم اما تا آخر پای نظام می‌مانم

نرگس رضایی یک نوجوان رأی اولی می‌گوید: در انتخابات مجلس فقط یک روز برای رأی دادن سنم کم بود از اینکه نتوانستم رأی بدهم ناراحت بودم اما امروز خوشحالم از اینکه می‌توانم در سرنوشت کشورم سهیم باشم امروز برای اولین بار رأی می‌دهم اما در ادامه در تمام انتخابات شرکت و تا آخر پای نظام خود می‌ایستم.

حضور پرشور مردم خوزستان پای صندوق‌های رای

کد خبر 767151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.