انتخابات، نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با اشاره به فعالیت ۳۶۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان، انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، ذات‌الله زارعی، بعدازظهر امروز_جمعه هشتم تیر_ در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی آمل واقع در مصلی بزرگ این شهرستان در جمع خبرنگاران از فعالیت ۳۶۹ شعبه رأی‌گیری در آمل خبر داد و اظهار کرد: این شهرستان با ۴۲۰ هزار جمعیت، ۲۳۰ هزار نفر واجد شرایط رأی برخوردار هستند.

وی افزود: این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در تمام حوزه‌های شهری و روستایی را دارد.

رئیس ستاد انتخابات آمل با اشاره به اینکه در شهر آمل سه صندوق سیار فعال است، عنوان کرد: در مجموع شهرستان به جهت اینکه بسیاری از روستاها کم جمعیت است، تعداد سیار در بخش‌های فرعی بیشتر است که به جهت کم جمعیت بودن روستاهاست.

زارعی نگاه جمهوری اسلامی ایران را به سمت مردم دانست و خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم نسبت به کشورشان تعصب دارند، حاکمیت هم وظیفه دارد که در قبال آن وظیفه خود را انجام دهد، نگاه حاکمیت هم به سمت مردم است و این دوطرفه است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: مشارکت وفاق و همدلی ایجاد می‌کند و از طرف دیگر هم در بحث انتخابات ریاست‌جمهوری اگر حضور پرشورتر و قوی‌تر باشد، رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود می‌تواند در محافل بین‌المللی از یک پشتوانه قوی‌تر و بهتر از منافع کشور دفاع کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قطعاً مردم به این موضوع پی می‌برند و با حضور قوی و حماسی اتفاق خوبی رقم خواهند زد.

کد خبر 767136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.