دانمارک در اندیشه فتح آلمان/ ایتالیا در قامت مدعی

اولین روز از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اولین روز از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ فردا _ شنبه نهم تیر_ با انجام دو بازی برگزار خواهد شد.

سوئیس _ ایتالیا؛ اسپالتی و رؤیای یک چهارم

در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی فردا _ شنبه نهم تیر _ دو تیم سوئیس و ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه المپیک برلین و با قضاوت سیمون مارسینیاک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان یاکین در مرحله گروهی با یک پیروزی و دو تساوی موفق به کسب پنج امتیاز شدند. آن‌ها در مجموع با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. سوئیس در سه بازی مرحله گروهی با زدن پنج گل و دریافت سه گل از رقبای خود تفاضل دو را از خود به جا گذاشت و می‌توان گفت با آمار مطلوبی آماده جدال با شاگردان اسپالتی خواهد شد.

ایتالیا نیز در مرحله گروهی با کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق به کسب چهار امتیاز شده است و به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله حذفی راه پیدا کرده است.
شاگردان اسپالتی در سه جدال مرحله گروهی موفق به زدن سه گل شدند و به همین تعداد اجازه گلزنی به رقبای خود داده‌اند. بنابراین ایتالیا در وضعیتی مشابه به سوئیس آماده این دیدار خواهد شد.

دانمارک در اندیشه فتح آلمان/ ایتالیا در قامت مدعی

آلمان _ دانمارک؛ ژرمن‌ها مهمان‌نواز نیستند

در دومین جدال روز شنبه دو تیم آلمان و دانمارک از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و با قضاوت مایکل اولیور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان یولمند در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ با کسب سه تساوی موفق شدند به عنوان تیم دوم جدول گروه C به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. دانمارک در سه مسابقه مرحله گروهی موفق به زدن دو گل شده و با دریافت دو گل از رقبا تفاضل صفر را از خود به جا گذاشته است.

آلمان نیز با دو پیروزی و یک تساوی در مرحله گروهی مسابقات موفق شد با هفت امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه A به مرحله حذفی راه پیدا کند.

شاگردان ناگلزمان با زدن هشت گل و دریافت دو گل تفاضل شش را از خود به جا گذاشته‌اند و شانس بسیاری برای از پیش‌رو برداشتن دانمارک خواهند داشت.

دانمارک در اندیشه فتح آلمان/ ایتالیا در قامت مدعی

کد خبر 767097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.