نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ روز پنجشنبه ۷ تیر + جدول
- - آرژانتین

تیم‌های ملی والیبال کشورهای مختلف در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از یکم خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی در حال برگزاری است تا سهمیه‌های باقی‌مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس توزیع شود.

دیدارهای هفته سوم در اسلوونی و فیلیپین برگزار شد تا تیم‌های راه‌یافته به دور نهایی مشخص شوند و در کشور در لهستان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند. هفته نخست به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار شد و هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ روزهای پانزدهم تا بیستم خرداد در شهرهای کوکورای ژاپن و اوتاوای کانادا پیگیری شد.

نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ روز پنجشنبه ۷

دیدار تیم‌های ملی والیبال ژاپن و کانادا در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ با پیروزی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید. تیم ملی والیبال ژاپن موفق شد در سه ست پی‌درپی به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ بر تیم ملی والیبال کانادا غلبه کند.

دیدار تیم‌های تیم‌های ملی والیبال لهستان و برزیل در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ با پیروزی تیم ملی والیبال لهستان به پایان رسید.

تیم ملی والیبال برزیل تنها توانست در ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود؛ تیم ملی والیبال لهستان موفق شد سه ست دیگر را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ به نام خود ثبت کند و پیروز میدان شود.

جدول نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴

هفته سوم

تیم نتیجه نتیجه تیم
ژاپن ۳ ۰ کانادا
لهستان ۳ ۱ برزیل
ایتالیا - - فرانسه
اسلوونی - - آرژانتین
کد خبر 767094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.