استقبال پرشور البرزی‌ها نشان داد تلاش دشمن بی‌ثمر است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بررسی آمارها نشان می‌دهد که مردم نسبت به انتخابات اخیر با شور و استقبال بیشتری پای صندوق رأی آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا حیدرنیا ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ در حاشیه رأی‌اندازی در مسجد صاحب‌الزمان با اشاره به اینکه چهل و دومین دور انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: حضور مردم بسیار پررنگ است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم با حضور خود در سرنوشت کشور دخیل شوند، افزود: حضور در انتخابات تکلیفی است که بر عهده ما بوده و نشان از آن است که مردم در هر شرایطی همراه حکومت است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه امروز اولویت ما مشارکت حداکثری است، اضافه کرد: هرچه مشارکت بیشتر باشد رئیس جمهور قوی‌تر خواهد بود.

حیدرنیا با اشاره به اینکه ویژگی‌های انتخاب اصلح از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است، خاطرنشان کرد: سرباز ولایت بودن در کنار کارآمدی و پرکار و فعال بودن از جمله این ویژگی‌های مهم است. رئیس جمهور اصلح کسی است که استکبار ستیز باشد

فرمانده سپاه استان البرز گفت: مردم با حضور خود برگ زرینی در تاریخ نظام رقم خواهند زد و امیدواریم بتوانیم راه رئیس جمهور را پیش ببریم.

وی افزود: طی بررسی آخرین گزارشی که از صبح امروز در خصوص روند برگزاری انتخابات بررسی شد، استقبال نسبت به انتخابات اخیر بالاتر بوده که نشان از این دارد، دشمنی دشمنان تأثیری در اراده مردم عزیز ندارد.

کد خبر 767078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.