انتخابات امروز ایران، آرزوی برخی ملت‌ها است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کاری که امروز در کشور ایران انجام می‌شود، جز آرزوهای برخی ملل است و همانطور که ملاحظه می‌شود تاکنون مشارکت مردم قابل توجه بوده است و کسی تردید نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی پیش از ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ در مسجد نورباران اصفهان حاضر شد و رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سانحه ناگوار شهادت آیت الله رئیسی و برگزاری انتخابات زودهنگام در کشور اظهار کرد: ظرفیت قانون اساسی به خوبی کشور را از مرحله‌ای که پدید آمده بود و برای هر کشوری می‌توانست بحرانی ایجاد کند، عبور داد و امروز ارتقای ساختارهای سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی ایران قابل مشاهده است.

مقتدایی افزود: در تمامی این ایام پس از حادثه بالگرد، مراسم تشییع شهدای خدمت و امروز در روز انتخابات جایگاه التزام بخشی از سوی نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار این نیروها کاملاً مشهود است و امروز هم نیروهای نظامی در کنار سایر مجموعه‌های زیر مجموعه وزارت کشور مراحل مختلف برگزاری انتخابات را طی می‌کنند و انضباط خوبی را ایجاد کرده‌اند.

وی خطاب به مرددان مشارکت در انتخابات گفت: همان طور که مقام معظم رهبری با سخنانی حکیمانه و مبتنی بر دانش و عقلانیت فرموده‌اند برای انتخابات هیچ جای تردیدی نیست؛ بنابراین مردم ایران باید تلاش کنند وظیفه خود را در ایجاد روال‌های معمول انجام دهند که به نفع همه کشور و نسل‌های آینده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ما باید مسئولیت اجتماعی خود را عملیاتی کنیم و قانون اساسی هم این زمینه را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کاری که امروز در کشور ایران انجام می‌شود، جز آرزوهای برخی ملل است و همانطور که ملاحظه می‌شود تاکنون مشارکت مردم قابل توجه بوده است و کسی تردید نخواهد کرد و همه مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 767071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.