حضور حداکثری در انتخابات امنیت و منافع ملی را تامین می‌کند

استاندار خوزستان گفت: درصد مشارکت در انتخابات اهمیت زیادی دارد، چراکه کشور را با حضور مردم در صحنه انتخابات می‌سنجند، هرچقدر که در این انتخابات حضور بیشتری داشته باشیم امنیت و منافع ملی تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ همزمان با انداخت رأی خود در صندوق در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: همه ما خوزستانی‌ها با توجه به وضعیت هوا کارهای خود را به عصر موکول می‌کنیم، اما هنگام انتخابات از صبح زود وظیفه‌ی شرعی خود که برای خدا است را انجام می‌دهند، حضور در انتخابات برای تأمین امنیت کشور امری ضروری است و هر کسی به وطن خود علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند.

وی افزود: درصد مشارکت در انتخابات اهمیت زیادی دارد چرا که کشور را با حضور مردم در صحنه انتخاب می‌سنجد، هرچه قدر که در این انتخابت شور و حضور بیشتری داشته باشیم امنیت و منافع ملی تأمین می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: انتخابات در اقتصاد بین الملل و درصد آرای رئیس جمهور منتخب بسیار مهم است، اگر رئیس جمهور ما با آرای بالا انتخاب شود قطعاً با قدرت در مجامع بین‌المللی شرکت می‌کند.

حسینی‌محراب اضافه کرد: ۳۴۳۸ صندوق اخذ رأی در خوزستان در این انتخابات فعال هستند که از این تعداد ۸۹۷ صندوق سیار و در اقصی نقاط استان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات با امنیت کامل در حال برگزاری و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها حضور مؤثری در برگزاری انتخابات دارند، گفت: تعرفه‌ها به اندازه کافی و بیشتر از نیاز تأمین شده است، همه آنچه مورد نیاز است را فراهم کردیم و از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می‌کنیم.

استاندار خوزستان افزود: مردم از ۸:۰۰ صبح پای صندوق رأی حاضر شده‌اند و فرآیند رأی‌گیری تا بعد از ظهر ادامه دارد، اما با پیشنهاد استان‌ها و موافقت وزیر کشور تا ساعت ۲۴:۰۰ تمدید می‌شود.

کد خبر 767052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.