امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رای خود را به صندوق انداخت

معاون رئیس جمهور رای خود را به صندوق انداخت و گفت: مردم در این سرنوشت‌سازی باید شرکت کنند و سرنوشت خود را بسازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز _جمعه هشتم تیر_ با حضور در صحن کوثر حرم‌امام رضا (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز رو سرنوشت سازی برای مردم است. مقام ریاست جمهوری مقام اجرایی است و سرنوشت ۴ ساله و ۸ ساله آینده کشور در گرو تصمیماتی است که رئیس جمهور آینده می‌گیرد.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و از کسی که او را قبول دارند، حمایت کنند، افزود: مردم باید در این صحنه حضور پیدا کنند و از کسی که اصلح می‌دانند، حمایت کنند تا امورات همانطور که خوب است اداره شود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم رئیس جمهور مردمی، ساده زیست، پای کار و کارآمدی -همانطور که حضرت آقا خواستند- انتخاب شود تا بالاخره از این گردنه‌هایی که وجود دارد بتواند ما را عبور دهد.

قاضی زاده هاشمی گفت: شهید رئیسی مسیر درستی را شروع کرده بود اما خداوند برای ایشان این طور مقدر کرد که در ادامه راه نباشند، بنابراین امیدواریم مسیر درست و جهت‌گیری ایشان ادامه پیدا کند.

وی درباره انصراف خود از انتخابات افزود: من برای یک دستگی در جبهه انقلاب تلاش کردم و انصراف دادم. بسیاری از علما دلسوزان و بزرگان نگران بودند. ما انتظار داریم یکی از این دو بزرگوار نیز انصراف دهند اما من فقط زورم به خودم رسید و به حرف عزیزان عمل کردیم و امیدواریم فرد اصلح انتخاب شود.

کد خبر 767051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.