مردم بابصیرت و شناخت کامل پای صندوق رای حاضر شوند

استاندار مرکزی گفت: امید می‌رود مردم با بصیرت و شناخت کامل در روز هشتم تیر پای صندوق‌های اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند و کسانی که اصلح و شناخته شده هستند را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز _جمعه هشتم تیر_ در مصلی بیت‌المقدس اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به انتخابات زود هنگام روند کار به سرعت پیش رفت و آمادگی کاملی را برای انتخابات مهیا کردیم.

وی افزود: شرکت در انتخابات برای حفظ و تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعلام اعتماد مجدد به نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: حضور مردم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم، دولتی که جایگزین دولت مردمی آیت الله رئیسی انجام خواهد شد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: دولت مردمی به تقدیر الهی سه ساله به پایان رسید و امروز جایگزین آن توسط مردم انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امروز تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی، قوام و ارتقای شاخص‌های اقتدار اجتماعی و انسجام اجتماعی خواهد شد تصریح کرد: هر اندازه بتوانیم این مشارکت و حضور در پای صندوق و حماسه را تقویت کنیم، موجب ارتقای امنیت ملی خواهد شد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: امید می‌رود مردم با بصیرت و شناخت کامل در روز هشتم تیرماه پای صندوق‌های اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند و کسانی که اصلح و شناخته شده هستند را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در استان مرکزی ۱۰۶۷ صندوق ثابت و سیار برای اخذ رأی هم استانی‌هایمان در نظر گرفته شده و آماده دریافت آرای مردم شریف استان است.

وی افزود: مردم امروز در پای صندوق رأی اخذ رأی حضور پیدا خواهند کرد و از بین چهار نامزد باقی مانده یک نامزد اصلح را انتخاب می‌کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه برگه‌های اسامی نامزدها امروز صبح اصلاح شده است و در شعب اخذ رأی نصب شده است، تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم شریف استان در ساعت ابتدایی اخذ رأی به شعب مراجعه کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند و انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند و برای مدیر ارشد دولت و خادم خودشان، یک فرد خادمی را انتخاب کنند که مسیر پیشرفت کشور متوقف نشود.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه تغییر راهبردهایی که شهید رئیسی داشت، مورد تمجید و تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفت، اظهار کرد: امید می‌رود آن راهبردها در انتخاب مردم اثر داشته باشد و مسیری را انتخاب کنیم که بتوان همچنان برای حرکت در حوزه‌های اقتصادی عمرانی و فرهنگی و اجتماعی مطابق آرمان‌های بلند انقلاب و بیانیه گام دوم، گامی پرشتاب برداریم.

مردم بابصیرت و شناخت کامل پای صندوق رای حاضر شوند

کد خبر 767046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.