شرکت ۲۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات ریاست‌جمهوری

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فرآیند اخذ رأی در ۸۳۵ شعبه ثابت و سیار آغاز شده‌است، گفت: مردم استان استقبال خوبی از انتخابات دارند و با توجه به اطلاعات دریافت شده ۲۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی تا ساعت ۹:۰۰ صبح در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، امروز_ جمعه، هشتم تیر_ در حاشیه بازدید از محل‌های اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یاسوج، در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با سایر مناطق کشور اظهار کرد: تا ساعت ۹:۰۰ صبح امروز شاهد مشارکت ۲۲ هزار نفری در انتخابات ریاست جمهوری در استان بودیم.

وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده و آمادگی در کل کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد فرآیند انتخابات و رأی‌گیری از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و این زمان با تشخیص وزارت کشور قابل تمدید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در ۸۳۵ شعبه شهری و روستای و ثابت و سیار استان کهگیلویه و بویراحمد با رصد صورت گرفته همه این مناطق فعال و رأی‌گیری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در ساعات گذشته استقبال مناسبی از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفته است و از مردم می‌خواهیم در ساعت اولیه اقدام به رأی داشته باشند و فرآیند رأی را به ساعت ظهر و ساعات پایانی موکول نکنند.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: در دست داشتن کارت ملی اولویت اول و شناسنامه در اولویت دوم است و سن رأی‌دهندگان ۱۸ سال یعنی از هشتم تیر ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه همه سازوکارها آمده‌است و شعبه‌های اخذ رأی در حال جذب رأی هستند و امنیت در بالاترین سطح است، گفت: با توجه به اطلاعات دریافت شده ۲۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی تا ساعت ۹:۰۰ صبح در انتخابات شرکت کردند.

کد خبر 767030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.