اتصال 100 درصد شعب رای‌گیری/ آماده باش 400 تیم پایش فیبر نوری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از مجموع ۵۸۶۴۰ شعبه ۵۸ هزار و ۶۰۰ شعبه متصل شده‌اند و بیش از ۹۹ .۹۹ درصد پوشش ارتباطی دراند و سایر شعب هم حتماً شعب سیار هستند و این آمار تقریباً ۱۰۰ درصدی افتخاری برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع پور در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است و یاد و خاطره رئیس جمهور شهیدمان را گرامی می‌داریم و امیدوارم مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد شایسته در مسیر رشد کشور کمک کنند.

وی افزود: در انتخابات این دوره مبتنی بر تجربیات انتخابات چند دور گذشته مهر از شناسنامه حذف شده و امکان رأی دادن با کارت ملی فراهم شده و معنی آن این است که باید زیرساخت‌های ارتباطی کشور فراهم شود تا در لحظه چک شود که فرد آیا در جایی دیگر هم رأی داده یا نه و با توجه به گستردگی انتخابت ریاست جمهوری این موضع اهمیت زیادی دارد.

وزیر ارتباطات بیان کرد: خوشحالم اعلام کنم با همکاری خوب با وزارت کشور و سایر نهادها وضعیت ارتباطات بسیار بهتر از انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی است و از مجموع ۵۸۶۴۰ شعبه ۵۸ هزار و ۶۰۰ شعبه متصل شده‌اند و بیش از ۹۹ .۹۹ درصد پوشش ارتباطی دراند و سایر شعب هم حتماً شعب سیار هستند و این آمار تقریباً ۱۰۰ درصدی افتخاری برای کشور است که در صعب‌العبور ترین نقاط هم پوشش و پایداری ارتباطات وجود دارد.

وی افزود: از هفته‌ها قبل و هم برای انتخابات مجلس و همچنین همین انتخابات ریاست جمهوری قرار گاه انتخابات توسط دوستان ما در وزارت ارتباطات فراهم شد. بیش از ۴۰۰ تیم تعمیر فیبرنوری در سراسر کشور آماده باش کامل هستند. بیش از ۴۰۰ تیم پایش داشتیم که در یک هفته گذشته ۷۰۰ کیلومتر را پایش کردند و در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد خرابکاری داشتیم تا فیبر نوری را قطع کنند؛ البته دوستان ما اکنون همه موارد را حل کردند و بیش از ۹۹ درصد استعلامات ما به صورت برخط انجام شده است. این نشان دهنده کیفیت شبکه ارتباطی ما است.

زارع پور تاکید کرد: اکنون بیش از ۹۷ درصد روستاهای کشور به شبکه‌ها متصل هستند و این اتفاقات امروز حاصل کار مستمر در ۳ سال گذشته بوده است و به همه همکارانم خداقوت می‌گویم.

کد خبر 767026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.