آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۸ تیر

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده بایجان و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت و آب اسک

ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شورآب و پل سفید

تردد روان در محور چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

تردد روان

آخرین وضعیت جوی محورها

بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- یزد - دربید

۴- آلاشت - زیرآب

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: جمعه و شنبه در مناطقی از آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و بعضی نقاط زنجان و قزوین، افزایش ابر، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار مستقر خواهد بود و تنها در سواحل شمالی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، افزایش ابر، رگبار پراکنده و خفیف رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه در مناطقی از شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: در پنج روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک انتظار می‌رود و دریای خزر تا روز یکشنبه مواج خواهد بود.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر وزش باد با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود که طی پنج روز آینده بیشینه دمای هوای این مرکز استان به ۴۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: وضعیت کنونی آسمان تهران، کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعات افزایش باد و احتمال گردوخاک با بیشینه ۳۶ و کمینه ۲۲ درجه سانتی‌گراد است که طی پنج روز آینده بیشینه دمای هوای این مرکز استان، بین ۳۶ تا ۳۷ درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و گردوخاک با بیشینه ۳۹ و کمینه ۲۲ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و گردوخاک با بیشینه ۳۹ و کمینه ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 766968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.