مردم در ساعات اولیه برای رای‌گیری اقدام کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدت زمان اخذ رای از ساعت هشت صبح الی شش بعدازظهر خواهد بود، مردم در ساعت اولیه روز جمعه برای اخذ رای به شعب مراجعه کنند و این عمل را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین میرزایی، امروز _ جمعه هشتم تیر _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهارمحال و بختیاری ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲۱۲ صندوق به صورت سیار و بقیه ثابث هستند همچنین ۱۰ هزار عامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات بسیج شده‌اند.

وی افزود: برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور استان همه تدابیری اندیشیده شده است و اقلام انتخاباتی روز گذشته به این مناطق ارسال شد تا همه مردم استان در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک عمل صالح است، اضافه کرد: مدت زمان اخذ رأی از ساعت هشت صبح الی شش بعدازظهر خواهد بود، مردم در ساعت اولیه روز جمعه برای اخذ رأی به شعب مراجعه کنند و این عمل را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حسین میرزایی تصریح کرد: مردم استان با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرینی دیگری در تاریخ چهارمحال‌وبختیاری رقم خواهند زد.

کد خبر 766952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.