همه بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم است

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید با تولید محتوای فاخر فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات را خنثی کنند گفت: همه بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا شب گذشته _پنجشنبه هفتم تیر_ در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و همراهان ایشان و تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع)، با قدردانی از اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب‌رسانه استان ایلام، اظهار کرد: از زمان وقوع حادثه سقوط بالگرد شهید جمهور، صدا و سیما، اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه استان هم در برگزاری مراسم و هم در انعکاس عملکردهای دولت سیزدهم به خوبی عمل کردند.

وی با اشاره به تلاش دشمن و جبهه استکبار برای کم‌رنگ کردن بحث انتخابات در ایران و کاهش حضور مردم در این عرصه، افزود: بدخواهان نظام با تمام ظرفیت‌ها برای کاهش مشارکت مردم و مخدوش کردن انتخابات پای‌کار آمدند که در این‌جا ضرورت دارد رسانه برای خنثی‌کردن توطئه دشمن اهتمام داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص سالم بودن انتخابات در ایران، خاطرنشان کرد: به فرمایش مقام معظم‌رهبری در مقیاس جهانی، سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه امروز رسانه‌ها و خبرنگاران رسالت اطلاع‌رسانی دقیق از جریان انتخابات و مقابله با جنگ روانی دشمن را عهده‌دار هستند. ادامه داد: رسانه‌ها با تولید محتوای فاخر، فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات را خنثی کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها خط مقدم مقابله با دشمن در بحث کاهش مشارکت مردم هستند که از آن‌ها انتظار داریم با دعوت مردم به مشارکت در انتخابات تلاش کنند توطئه دشمنان در خصوص کاهش مشارکت با شکست مواجه شود.

استاندار ایلام گفت: همه بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برابر با چهار اصل مدنظر مقام معظم‌رهبری (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) فراهم است.

بهرام‌نیا افزود: روز دوشنبه سه پروژه ان. جی.‌ال ۳۱۰۰ دهلران، نیروگاه صبا دهلران و میدان نفتی دانان به‌صورت وبیناری با حضور سرپرست ریاست‌جمهوری و با اعتبار ۱۰۳ هزار میلیارد تومان در استان ایلام به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 766929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.