دعوت معاون شهردار اصفهان به مشارکت پُرشور جامعه معماران در انتخابات

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بر همه نخبگان و مردم واضح است که ایران عزیز برای ایفای نقش ارزشمند خود در عرصه جهانی نیازمند قدرت نرم اجتماعی است و این مهم تنها با مشارکت فعال مردم و حضور آگاهانه، اجتماعی و سیاسی آحاد جامعه محقق می‌شود.

سیدمرتضی حسام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با دعوت از مردم و جامعه مهندسان برای حضور در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: مردم همیشه درصحنه، هوشیار و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را اثبات خواهند کرد.

وی افزود: بر همه نخبگان و مردم واضح است که ایران عزیز برای ایفای نقش ارزشمند خود در عرصه جهانی نیازمند قدرت نرم اجتماعی است و این مهم تنها با مشارکت فعال مردم و حضور آگاهانه، اجتماعی و سیاسی آحاد جامعه محقق می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هر فردی که مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه انتخابات را ترویج کند.

حسام‌نژاد با بیان اینکه مراجعه به آرای عمومی یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران و عامل مهم پیشرفت، تعالی و تضمین کننده آینده درخشان برای ایران اسلامی است، گفت: دولت آینده باید پُرانرژی و پُر توان برای ایجاد اتفاقات خوب و پرثمر برای توصیف و تسریع در آبادانی و توسعه ایران عزیز و آبادانی شهر باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظیفه داریم به پاس قدردانی از شهدای سرفراز خدمت و رئیس جمهور شهید و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، تصمیم‌گیری برای ساخت ایرانی بهتر و آبادتر مشتاقانه با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم.

معاون شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: ما باید با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام تجدید میثاق کنیم و در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) شویم.

کد خبر 766909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.