مردم اصفهان وفاداری خود به انقلاب را با حضور پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان در انقلاب اسلامی، همچنین در دوران دفاع مقدس نقش پررنگ و به سزایی داشتند و این بار در این برهه حساس نیز همچون همیشه، وفاداری خود به نظام و انقلاب را ثابت خواهند کرد.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر رأی حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم در تمام دوره‌ها و لحظه‌های حساسی که کشور با آن مواجه بوده، همیشه در صحنه حضور داشته‌ اند و به‌طور قطع هشتم تیر، یکی دیگر از صحنه‌های پر شور حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود و کشور خواهد بود.

وی افزود: مردم اصفهان در انقلاب اسلامی، همچنین در دوران دفاع مقدس نقش پررنگ و به سزایی داشتند و این بار در این برهه حساس نیز همچون همیشه وفاداری خود به نظام و انقلاب را ثابت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: رئیس‌جمهوری که با اکثریت آرا، مسئولیت اجرایی کشور را به دست می‌گیرد، به یقین می‌تواند با قوت و اقتدار بالا وظایف خود را به انجام رساند.

حاج‌رسولی‌ها خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نقش مؤثری در انتخاب رئیس‌جمهور توانمند و معتمد دارد.

وی اضافه کرد: در این رویداد سیاسی مهم، توجه مردم به ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری کشور که امتداد بخش مسیر شهید رئیسی و شهدای خدمت باشد، ضروری است.

کد خبر 766907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.