هشتم تیرماه شاهد انتخابات پرشور در خمینی شهر هستیم

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: مردم خمینی شهر در تمام دوران‌های پس از پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشتند و قطعا فردا نیز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

حسن سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: بزرگترین عیدی که در آستانه آن هستیم، حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی خواهد بود و امیدواریم با تحقق این امر، این عید پرشکوه نیز گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اقدامات و تدابیر فرمانداری خمینی شهر برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: پس از اینکه دستور وزیر کشور مبنی بر آغاز فرایند انتخابات صادر شد، تشکیل کارگروه اجرایی انتخابات و کمیته‌های زیر مجموعه آن در دستور کار قرار گرفت و احکام مورد نیاز صادر شد.

فرماندار خمینی شهر ادامه داد: با توجه به کمبود وقت که یکی از مشکلات ما در این دوره از انتخابات بود، هر اقدامی سر جای خود و در وقت خود انجام شد و پس از آن با دعوت از معتمدان شهرستان، ۸ نفر به عنوان هیئت اجرایی تعیین و در اولین فرصت مباحث چینش شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی چندین جلسه با موافقت دوستان و بررسی کامل و دقیق مسائل و مشکلات دوره قبل، ۱۸۰ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار تعیین شد که مردم می‌توانند جهت انجام فرایند رأی دهی به آن شعب مراجعه کنند.

سلیمی تصریح کرد: پس از چینش و انتخاب عوامل اجرایی و بارگذاری در سامانه انتخابات، آموزش‌های لازم ویژه نماینده فرماندار، سر کاربران، کاربران، عوامل اجرایی و بازرسی شروع و در ۴ تیر ماه به اتمام رسید و آنچه در این راستا ضرورت داشت، عملی شد.

وی افزود: با فعال شدن ستادهای انتخاباتی نامزدها، رنگ و بوی انتخابات در سطح شهرستان حکم‌فرما است و امیدواریم با این اقدامات و سابقه‌ای که از مردم بزرگوار شهرستان سراغ داریم، فردا شاهد انتخابات پر شور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشیم و در این راستا مطمئن هستیم.

فرماندار شهرستان خمینی شهر یادآور شد: مردم بزرگوار خمینی شهر که به فرموده مقام معظم رهبری، حسینیه ایران نام گرفت در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف، انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها حضوری فعال داشتند و قطعاً فردا نیز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و صفحه‌ای به تاریخ این شهرستان می‌افزایند.

سلیمی در پایان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران، عوامل اجرایی، عوامل نظارت، نمایندگان فرماندار و بازرسی خاطرنشان کرد: از دوستانی که برای شرکت در انتخابات مردد هستند، دعوت می‌کنیم با حضور پرشور و نشاط خودشان بر عزت و اقتدار کشور اسلامی بیفزایند.

کد خبر 766906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.