شرایط برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای در سراسر استان فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در یک اقدام مهم در استان همانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب فراهم است و به روسای ستادهای تمام نامزدها این مهم به طور کتبی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان، اسماعیل قزل سفلی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان در شیراز، اظهار کرد: ۹۴ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در چهار بخش اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت در امر برگزاری انتخابات مشارکت و حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین سه هزار و ۵۱۹ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار روستایی و شهری در سراسر استان آماده جمع آوری آرای مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: در یک اقدام مهم در استان همانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب فراهم است و به رؤسای ستادهای تمام نامزدها این مهم به طور کتبی اعلام شده است.

قزل سفلی تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این استان را سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر برشمرد و خاطر نشان کرد: علاوه بر این شرایط حضور نمایندگان نامزدها در جلسات تنظیم صورت جلسه تجمیع آرا در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها هم فراهم است.

وی ادامه داد: به رؤسا و قائم مقام رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز اعلام کرده‌ایم که می‌توانند در ستاد انتخابات استان نیز حضور داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس اضافه کرد: تمام این اقدامات با این هدف انجام می‌شود که ما خود را نگهبان و حافظ رأی مردم می‌دانیم و می‌خواهیم اطمینان دهیم که هر آنچه که در ستاد انتخابات و در جای جای استان بنا است برگزار شود با شفافیت در انظار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

قزل سفلی تاکید کرد: با توجه به اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۳ پایان یافته لذا هرگونه فعالیت تبلیغاتی بعد از ساعت مذکور ممنوع است.

کد خبر 766904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.