آیین اربعین شهدای خدمت در شهر اراک برگزار شد

آیین اربعین شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، با حضور جمعی از مردم و مسوولان استان مرکزی در پیاده‌راه امیرکبیر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در این آئین اظهار کرد: دولت سیزدهم بنا به تقدیر الهی، سه ساله پایان یافت، بدون آنکه فرصتی برای بهره‌مندی از سه سال زحمات را پیدا کند و مانند همه دولت‌ها در سال پایانی، گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه کند.

وی افزود: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و در این راه سر از پای نمی‌شناخت و تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم بویژه محرومان کرده بود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه مکتب شهید رئیسی مکتب خدمت به محرومان است تصریح کرد: شهید جمهور در کنار مردم و با مردم و برای مردم حضور پیدا می‌کرد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: امید می‌رود این رویه در دولت بعد توسط رئیس جمهور منتخب ادامه یابد، البته مردم با حضور گسترده خود در آئین تشییع شهدای خدمت، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و این بصیرت و شرکت میلیونی موجب تسلی قلب‌های داغ دیده مردم شد.

وی اضافه کرد: فردا روز حفظ نظام جمهوری اسلامی است و روز آزمون مجدد برای همه ماست چراکه حفظ این نظام بر همه چیز اولویت دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: مردم فردا در انتخابات بین اشرافیت و ساده‌زیستی، عدالت‌خواهی و بی‌عدالتی، حضور مستقیم میان مردم و دوری از مردم انتخاب اصلح خواهند کرد.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه حفظ این نظام بر همه چیز اولویت دارد افزود: مشارکت پرشور مردم، مقوم عناصر امنیت ملی و انسجام کشور است، همه دست به دست هم دهیم تا انتخاباتی پرشور و انتخابی اصلح داشته باشیم تا جهانیان از این حضور پرشور حیرت زده شوند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند و تحولی شهید جمهور در تاریخ جمهوری اسلامی اظهار کرد: ما سه سال تحولی را در نهاد اجرایی کشور شاهد بودیم.

استاندار مرکزی گفت: از جمله اقدامات تحولی شهید جمهور حضور بی‌واسطه میام مردم، احیای بسیاری از پروژه‌های ناتمام چندین ساله عمرانی و عدالت‌محوری بود.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: طرح ۱۸ ساله بیمارستان ولیعصر (عج) با اقدامات مؤثر و شبانه‌روزی دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید، اگر قرار بود به روال ساخت این بیمارستان به سال‌های پیش از این دولت ادامه پیدا کند، این بیمارستان سال ۱۴۴۰ به اتمام می‌رسید.

کد خبر 766898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.