تمام ساز و کارها برای تضمینی سلامت انتخابات فراهم است

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: ساز و کار برگزاری انتخابات در کشور کاملا فنی ، چند لایه، نظارت پذیر و احتیاطی با هدف تضمین سلامت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمدرضا حدادزاده در جلسه توجیهی نمایندگان ستادهای انتخاباتی حاضر در شعب اخذ رأی با بیان اینکه حضور نمایندگان باید به گونه‌ای باشد که روند برگزاری انتخابات را تحت الشعاع قرار نگیرد و بدون مداخله در اجرا، به انجام وظایف خود بپردازید اظهار کرد: کسانی که موجب اخلال در روند انتخابات شوند، تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: فعالین ستادها در استان اکثراً از کسانی هستند که سابقه طولانی فعالیت اداری و اجرایی دارند و از صحت و سلامت انتخابات‌ها مطمئن هستند و از آنها انتظار است مراقب اظهارنظرهای خود باشند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه ساز و کار برگزاری انتخابات در کشور کاملاً فنی، چند لایه، نظارت پذیر و احتیاطی با هدف تضمین سلامت است گفت: هیئت‌های اجرایی، نظارت و نمایندگان بخش‌های مختلف برگزار کننده، به گونه‌ای چینش شده‌اند که در واقع مسئولان برگزاری خود مردم هستند و در کمال بی طرفی انتخابات را برگزار می‌کنند.

حدادزاده افزود: در حوزه پیشگیری از جرایم انتخابات جلسات متعدد در سطوح مختلف برگزار شده است.

وب با بیان اینکه حضور شما در این عرصه کار ستودنی است اضافه کرد: کسانی که در ستادها زمینه رقابتی سالم را فراهم و در روز برگزاری انتخابات به عنوان نماینده نامزدها در شعب اخذ رأی حاضر می‌شوند نفس حضورشان قابل تقدیر است.

کد خبر 766885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.