برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با اخد رأی در ۲۸۰ نقطه شهرستان نایین

فرماندار ویژه شهرستان نایین گفت: با توجه به اقدامات و تمهیدات انجام شده، آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نایین با انجام فرایند اخذ رای در ۲۵۰ نقطه شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد کریمی عصر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در جلسه کارگروه اجرای انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان نائین اظهار کرد: با توجه به اقدامات و تمهیدات انجام شده، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در شهرستان نائین وجود دارد.

وی افزود: در مجموع در ۲۸۰ نقطه شهرستان نائین شامل ۳۴ شعبه، اخذ رأی صورت می‌گیرد که از این تعداد ۱۶ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار هستند.

فرماندار ویژه و رئیس هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه شهرستان نائین گفت: آخرین جلسه توجیهی - آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی شامل عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در شعب اخذ رأی روز گذشته برگزار و آخرین هماهنگی‌ها به عمل آمد.

کریمی خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر ۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

وی از عموم مردم شهید پرور شهرستان نائین درخواست کرد که با حضور گسترده و مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تحقق جمهوریت و مردم سالاری و عزت و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان رقم بزنند.

کد خبر 766867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.