آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده‌باش نیروهای این پلیس به منظور تامین امنیت شعب اخذ رأی و حفاظت از صندوق های آرا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور با تبریک سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: فراهم شدن مقدمات انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در فاصله کمتر از ۵۰ روز پس از شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد جلوه‌ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ثبات و آرامشی که در سایه هدایت‌های هوشمندانه رهبر انقلاب در این نظام حاکم است را به نمایش گذاشت و نشان داد که حوادث و بحران‌های مختلف نمی‌تواند خللی در اداره امور کشور ایجاد کند.

وی تأمین امنیت انتخابات را یکی از مأموریت‌های مهم و حساس فراجا اعلام کرد و افزود: فراجا در تمام دوره‌های برگزاری انتخابات به خوبی این مأموریت را به سرانجام رسانده و همواره نیز سربلند از آن بیرون آمده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طبق قانون وظیفه تأمین امنیت شعب اخذ رأی و حفاظت از صندوق‌های رأی برعهده فراجا است، اظهار داشت: مأموران تأمین کننده امنیت از یک هفته پیش از برگزاری انتخابات آموش‌های لازم را فراگرفته و با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و در روز برگزاری انتخابات، هم وظیفه امنیت مسیرهای جابه‌جایی صندوق‌های رأی و امنیت شعب اخذ رأی را تا پایان انتخابات و اعلام شمارش آرا بر عهده خواهند داشت.

علینقیان پور گفت: در استان اصفهان ۳۱۶۹ صندوق و شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که نیروهای تأمین کننده امنیت از پلیس، بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی با آمادگی کامل وظیفه حفاظت از این صندوق‌ها و شعب را برعهده خواهند داشت و با هر فرد یا گروهی که بخواهد در نظم و روند برگزاری انتخابات اختلال ایجاد کند برخورد قانونی می‌کنند.

وی اظهار داشت: تاکنون هیچ مشکل امنیتی، تخلف و جرم انتخاباتی در استان نداشتیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد و شاهد انتخاباتی با شکوه و پرشور باشیم و مردم عزیز فرد مورد نظر خود را برای اداره امور کشور انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه طبق قانون فرصت تبلیغات نامزدها در ساعت هشت صبح امروز به پایان رسیده به تمام ستادها و هواداران نامزدها توصیه می‌کنیم که در مدت باقیمانده تا انتخابات از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی خودداری کنند.

سردار علینقیان پور با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: امروز چشم جهانیان به انتخابات حساس و مهم ایران اسلامی دوخته شده و بدون شک حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند و باعث عزت و شکوه کشور در دنیا می‌شود و دشمنان قسم خورده این نظام را چند گام به عقب وا می‌دارد.

کد خبر 766863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.