جانمایی شعبه اخذ رأی در ضلع جنوبی پل خواجو

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: شعبه اخذ رأی در ضلع جنوبی پل خواجو طبق زمان‌بندی انتخابات فردا (جمعه) از اول وقت همراه با پخش زنده صداوسیما آغاز به فعالیت می‌کند و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مشارکت در انتخابات از تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است، زیرا ابزاری برای تقویت ثبات و امنیت ملی است و بدون شک با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می‌توان وضعیت کشور را در حوزه‌های مختلف به ویژه عرصه امنیت ملی، اشتغال و اقتصاد و سیاست خارجی بهبود بخشید.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری اصفهان افزود: شعبه اخذ رأی در ضلع جنوبی پل خواجو طبق زمان‌بندی انتخابات از اول وقت همراه با پخش زنده صداوسیما آغاز به فعالیت می‌کند و آماده ارائه خدمات به شهروندان است، همچنین امیدواریم با استقبال پرشور شهروندان به‌ویژه جوانان نیز روبه‌رو شویم.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از تعامل، همکاری و حمایت فرمانداری در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف حوزه مدیریت شهری و پیگیری درخواست‌های مردمی و با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد: در شرایط کنونی تمام همت مسئولان و مردم، باید دعوت به حضور همه، پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات باشد تا آنچه به صلاح کشور و مردم است، رقم خورد.

باقری گفت: درخواست می‌کنم شهروندان فردا _جمعه هشتم تیر_ آگاهانه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، چراکه در این انتخاب‌ها آینده ما رقم می‌خورد، از این‌رو از مردم همیشه در صحنه ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور این کلان‌شهر برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنم.

کد خبر 766824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.