۵۰۰ کلاس درس خیر ساز تا ابتدای مهر ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: متعهدیم که تا مهر آینده حداقل ۵۰۰ کلاس در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و بر اساس نیاز آموزشی در شهرستان‌های استان، این برنامه اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی ملااحمدی صبح امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در آئین کلنگ زنی یکهزار کلاس درس به پاس یکهزار روز خدمات مجاهدانه و خالصانه رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: امروز طی مراسمی، خیرین استان اصفهان به پاس ۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه شهدای خدمت تصمیم گرفتند با همتی بلند ۱۰۰۰ کلاس درس را در جای‌جای استان اصفهان برای تحقق عدالت آموزشی کلنگ‌زنی کنند.

وی پیرامون اینکه طلسم پیرترین پروژه خیرین در دولت سیزدهم شکسته شد، افزود: در ۳۳ ماه خدمت دولت سیزدهم به اذعان مردم و تشکل‌های مردم نهاد طلسم پروژه‌های طولانی مدت مدت شکسته شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با اشاره به شکسته شدن قفل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی، تصریح کرد: امروزه می‌توان ادعا کرد که بیش از سه یا چهار سال پروژه نخواهیم داشت و در مدیریت میدانی رکوردی کم نظیر ایجاد شد و در تأمین و بهره‌مندی اعتبارات خیرین و دولتی مدیریت شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه شنیدن صدای خیرین نکته مثبت و پیام مردمی بودن دولت بوده است، گفت: به ازای ۲۵ سال تأسیس مجمع خیرین استان اصفهان به صورت میانگین روزانه یک کلاس درس افتتاح شده است که این آمار در دو سال اخیر روزانه ۳ کلاس درس بوده و این ۱۰۰۰ کلاس درس نیز به چنین آماری اضافه خواهد شد.

ملأ احمدی با بیان اینکه مباحث مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی یکی از حوزه‌های قابل توجه بوده است، اظهار کرد: این موضوع در موقعیت مناسب می‌توانست به آموزش و پرورش کمک فزاینده‌ای داشته باشد، لذا بر این اساس هنرستان‌های جوار صنعت کلید خورد.

وی با تاکید بر اینکه متعهدیم که تا مهر آینده حداقل ۵۰۰ کلاس در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و بر اساس نیاز آموزشی در شهرستان‌های استان، این برنامه اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: گام بزرگ هلدینگ پتروپالایش استان اصفهان باید برای سایر مجموعه‌های صنعتی الگو باشد و سایر صنایع نقش خودشان را در برابر مسئولیت اجتماعی ایفا کنند.

کد خبر 766792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.