شهید رئیسی نمی‌گذاشت کسی به ایران زور بگوید

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: گفتمان شهید رئیسی اینگونه بود که نمی‌گذاشت کسی به ایران زور بگوید و این از روحیه شهدا نشئت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، محمد عباسی امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در چهلمین روز از شهادت آیت‌الله رئیسی ملت ما هنوز تعلق خاطر نسبت به آن شهید بزرگوار دارند و یادش همچنان در دل‌هایمان زنده است‌.

وی افزود: هرچند پرچم پرافتخار خدمت‌رسانی و سربازی این نظام را کس دیگری به دست خواهد گرفت اما شهید رئیسی جایگاه خاص خود را داشت.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دشمن برای چنین اتفاقاتی حساب باز می‌کند و به خیال خود می‌تواند در استواری نظام خدشه‌ای ایجاد کند، اما این نظام متصل به قدرت لایزال الهی است.

عباسی ادامه داد: به‌رغم همه تلاش‌ها، خیانت‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه کشورمان در طول همه سال‌ها داشته است، اما انقلاب ما همچنان پابرجا و ملت ما پایدار است و همین آن‌ها را عصبانی کرده است.

وی اضافه کرد: این شهادت در مسیر خدمت‌گزاری انقلاب خدشه وارد نکرد و تشییع باشکوه پیکر شهید رئیسی نشان داد که این شهادت به فرصتی تبدیل شد که دشمنان نتوانند ازهم‌گسیختگی در نظام ما به وجود بیاورند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید رئیسی انسجام ملت را به نمایش گذاشت و دلداری مردم را بار دیگر به نظام نشان داد.

عباسی به ضرورت ترویج گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: عمل به وصایای رهبری و نصایای مقام معظم رهبری موجب پایداری این نظام و حرکت در مسیر انقلاب است که یکی از مزایای این مجالس نیز ترویج این گفتمان است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به مؤلفه‌های انقلاب اسلامی می‌تواند نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران را پایدار کند، گفت: اصل اسلام و استقلال کشور دو عنصر مهمی هستند که دشمن آن‌ها را نشانه گرفته است و می‌خواهد به جریان یکپارچگی کشور خدشه وارد کند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد کدخداگری خود را در جهان حفظ کند، اما ملت ایران با عزم راسخ خود در برابر آمریکا و ایادی استکبار ایستاده است و زیر بار زور و یوغ ذلت‌بار دشمنان نمی‌رود.

عباسی تاکید کرد: گفتمان شهید رئیسی نیز اینگونه بود که نمی‌گذاشت کسی به ایران زور بگوید که این از روحیه شهدا نشئت می‌گیرد.

کد خبر 766785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.