۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
دستاوردهای غدیری در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناسبت‌های ملی و مذهبی موجب افزایش نشاط اجتماعی بازدیدکنندگان از این مجموعه گردشگری می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌های غدیری در عید سعید غدیر خم دستاوردهای خوبی برای این مجموعه به همراه داشته است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهار رویداد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ناژوان اصفهان هم‌زمان با عید سعید غدیر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری رویکرد مدیریت ناژوان علاوه‌بر ایجاد زیرساخت‌ها، اقدامات نگه‌داری، توسعه، رونق گردشگری، تفریح و نشاط سالم، ایجاد ظرفیت‌های متنوع برای حضور خانواده و تفریحات خانواده‌محور نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این راستا با هم‌گرایی و هم‌افزایی با به‌کارگیری ظرفیت‌های مختلف از جمله محلی، منطقه‌ای و دستگاه‌های همکار، تعریف برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی در دستور کار قرار گرفته است.

قائلی گفت: پیش‌بینی و اجرای چهار عنوان برنامه و رویداد در چهار نقطه از ناژوان در روز سه‌شنبه، پنجم تیر سال جاری (هم‌زمان با عید سعید غدیر خم و دهه ولایت) از جمله اقدامات مدیریت ناژوان بود که اجرایی شد.

دستاوردهای غدیری در ناژوان

وی ادامه داد: رویداد فرهنگی‌ورزشی دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان دهه ۸۰ و دهه ۹۰ توسط حوزه مقاومت بسیج سه امام حسین (ع) و حوزه مقاومت بسیج سه شهید فهمیده و سپاه ناحیه امام رضا (ع) در روز سه‌شنبه، پنجم تیر همراه با اجراهای مفرح و جذاب، قرعه‌کشی و اهدای جایزه با پشتیبانی و همکاری اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مدیریت این مجموعه انجام شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین رویداد ورزشی اجرای نخستین دوره از مسابقات کورن‌هول با همکاری اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این کلان‌شهر، هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان و انجمن کورن‌هول ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در عرصه ناژوان برگزار شد.

قائلی گفت: در ادامه مراسم، رویداد فرهنگی-مذهبی جشن محلی عید غدیر در محله جلالان به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس‌پور و مسجدالرضا محله جلالان با حضور شهروندان برگزار شد.

دستاوردهای غدیری در ناژوان

وی افزود: در پایان این مراسم رویداد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جشن عید سعید غدیر خم در پارک میرزا کوچک‌خان جنگلی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین (ع) خیابان باغ دریاچه، سپاه ناحیه امام رضا (ع) و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مدیریت این مجموعه با حضور گروه‌های اجرایی سرود، تواشیح، برنامه‌های مفرح و شاد، اهدای جوایز و نورافشانی به اجرا در آمد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

مدیر ناژوان شهرداری با بیان اینکه برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی در این عرصه موجب افزایش نشاط اجتماعی بازدیدکنندگان از این مجموعه گردشگری می‌شود و آثار مثبت بسیاری را به همراه دارد، اصفهان تاکید کرد: اقدامات مختلف و متعدد زیرساختی و برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی در دستور کار مدیریت ناژوان قرار دارد و امیدواریم به‌زودی اجرایی شود.

کد خبر 766784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.