آغاز عملیات احداث ۱۰۰۰ کلاس درس به پاس ۱۰۰۰ روز خدمت مجاهدانه شهید جمهور

آیین کلنگ‌زنی احداث هزار کلاس درس به پاس هزار روز خدمات مجاهدانه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آئین کلنگ‌زنی هزار کلاس درس به پاس هزار روز خدمات مجاهدانه و خالصانه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: امروز یکی از روزهای به‌یادماندنی اصفهان خواهد بود، روزی که کلنگ ساخت هزار کلاس درس با تلاش مجمع خیران مدرسه‌ساز اصفهان در ۴۰ منطقه استان اصفهان و چهار استان دیگر به زمین زده شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسیرهای تقرب به خداوند متعال، بعد از انجام فرایض دینی امر خیر و گره‌گشایی از امور مردم است، اگر مدرسه‌سازی نباشد فرزندان ما نمی‌توانند در مسیر خودسازی و شکوفایی قرار بگیرند، از این‌رو صمیمانه از خیران مدرسه‌ساز استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار اصفهان فراهم کردن زمینه هدایت یک انسان را بسیار شریف و ارزشمند دانست و اظهار کرد: تعلق به مسائل جامعه، روحیه ارزشمندی است از این‌رو مدرسه‌سازی به‌عنوان بستری که این مسیر را تعریف می‌کند شریف است.

وی با تأکید بر اینکه خیران اصفهان در کشور سرآمد هستند، گفت: مؤلفه‌های مهم مردم اصفهان در کشور شهیدپروری و حضور مردم خیر و تعدد مجموعه‌های خیریه در این استان است.

مرتضوی گفت: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان کاشمر ۱۲ کلاس درس از این هزار کلاس درس به دانش‌آموزان شهرستان کاشمر هدیه شد که گویای همدلی مردم و خیران اصفهان و توجه ویژه مردم استان به امر تعلیم و تربیت در سراسر کشور است.

وی گفت: در دورانی به سر می‌بریم که برخی افراد سیاسی کشور از نگاه مکتبی و اخلاقی عبور می‌کنند که پسندیده نیست، یکی از وزرای دولت قبل، اعلام کرد ۱۲۰ میلیون واکسن کرونا وارد کشور کردیم و تعجب کرده بود چرا گفته می‌شود نجات‌دهنده مردم از شر بیماری منحوس کرونا شهید آیت‌الله رئیسی بوده است، در مقابل فیلم آخرین جلسه این شخص که در برابر رئیس‌جمهور گزارش ورود واکسن به کشور را می‌دهد منتشر شد.

استاندار اصفهان افزود: در این فیلم این فرد می‌گوید «ما با چین، ۳۰ میلیون قرارداد برای ورود واکسن به کشور منعقد کردیم و این تنها قرارداد ما است و تنها برای ۵ میلیون واکسن کرونا ارز تأمین شده و برای سایرین نیز غیرممکن است.»

مرتضوی خاطرنشان کرد: این افراد گذشته خود را فراموش کرده‌اند، زیرا تزویر و فریب مردم برای برخی افراد ابزار موجهی شده که این موضوع بسیار خطرناک است؛ این خطرناک است که ندانیم مسئولیت امروز ما امانت الهی است و در این شرایط باید مراقبت کرد که چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود.

کد خبر 766768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.