حضور پای صندوق‌های رای موجب استحکام‌بخشی انقلاب اسلامی است

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به هجمه‌های زیاد دشمنان انقلاب به‌ویژه پس از شهادت رئیس‌جمهور عزیز و مردمی، می‌طلبد که مردم حضور بیشتری در صحنه داشته باشند، زیرا حضور پای صندوق‌های رای موجب استحکام‌بخشی انقلاب اسلامی است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نزدیکی به ایام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سایه رهبری امامین انقلاب شاهد مجاهدت‌ها و تلاش‌ها برای ملت ایران بوده است.

وی افزود: سختی‌های زیادی در مسیر انقلاب وجود داشته است، آرمان‌های انقلاب با بصیرت ملت عزیز و مقام معظم رهبری در حال طی شدن است، انتخابات ریاست‌جمهوری یک نوع دموکراسی و جمهوریت نظام است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های زیاد دشمنان انقلاب به‌ویژه پس از شهادت رئیس‌جمهور عزیز و مردمی، می‌طلبد که مردم حضور بیشتری در صحنه داشته باشند و به‌واسطه اینکه بخواهند در استحکام‌بخشی انقلاب مؤثر باشند، یکی از راهکارهای آن می‌تواند حضور مردم در این رویداد باشد تا همچون امتحان‌های قبل که نظام پس از انقلاب داشته و مردم نقش خود را به خوبی انجام دادند، در این انتخابات نیز با حضور حداکثری بتوانند گام بزرگی برای توسعه و پیشرفت نظام و جمهوری اسلامی بردارند.

محمدحسینی گفت: امیدوارم مردم امروز _ جمعه هشتم تیر_ با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی بروند و انتخاب خود را انجام دهند.

کد خبر 766761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.