حضور مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی در مذاکرات را بیشتر خواهد کرد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، قدرت چانه زنی رئیس جمهور منتخب را برای مطالبات ملت ایران در پشت میز مذاکرات عرصه بین‌الملل بیشتر خواهد کرد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد تأثیر بیشتری در عرصه بین‌الملل و پشتیبانی داخل کشور خواهد داشت و قدرت چانه زنی ما را برای مطالبات ملت ایران در پشت میز مذاکرات عرصه بین‌الملل بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: فردا همه کسانی که ایران را دوست دارند باید پای صندوق‌ها حضور پیدا کنند و بدانند عدم حضور در انتخابات مشکلی را حل نخواهد کرد و ایده و نظر آنها روی کار نخواهد آمد و لذا مردم با شرکت خود به گزینه‌ای که مد نظرشان هست رأی بدهند تا فرد منتخب با قدرت دغدغه‌های آنها را دنبال کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به برخی مسائل مانند گرانی و مسائل اقتصادی گلایه مند هستند اما عدم حضور آنها باعث نمی‌شود چنین مشکلاتی حل شود بلکه آن مشکلات را تشدید خواهد کرد.

وی با پیش بینی حضور بیش از ۴۰ درصدی مردم در انتخابات ابراز کرد: به نظر می‌رسد مشارکت خوبی را در این انتخابات شاهد باشیم؛ مردم باید برای تغییر در وضع موجود و اصلاح امور مد نظر در انتخابات شرکت کرده و به گزینه مد نظر خود رأی دهند تا نامزد منتخب بتواند در عرصه‌های اقتصادی به ویژه رفع تورم و بیکاری گام‌های اساسی بردارد.

کد خبر 766756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.