برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت در امام‌زادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم چهلمین روز فراق شهدای خدمت در امام‌زادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز از فقدان آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به ملت خستگی نمی‌شناخت و در تمام حوادث کنار ملت بود و در همین مسیر هم به شهادت رسید.

وی از برگزاری مراسم چهلمین روز فراق شهدای خدمت در استان مازندران خبر داد و افزود: مراسم چهلم شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: مراسم چهلم شهدای خدمت هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در امام‌زادگان استان برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه، امام‌زادگان و مساجد استان مازندران آماده میزبانی از صندوق‌های اخذ رأی هستند و به هیئت امنا و مدیران اماکن مذهبی ابلاغ شده است تا نهایت همکاری را برای برگزاری انتخابات پرشور داشته باشند.

کد خبر 766739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.