مشارکت مردم در انتخابات تضمین‌کننده حرکت انقلاب است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وظیفه مردم در این برهه سرنوشت‌ساز تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی، در درجه نخست حضور گسترده پای صندوق‌های رأی است که می‌تواند تضمین‌کننده حرکت انقلاب اسلامی باشد.

سردار محمداسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن دعوت مردم به مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد: وظیفه مردم در این برهه سرنوشت‌ساز در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی در درجه نخست حضور گسترده پای صندوق‌های رأی است که می‌تواند تضمین‌کننده حرکت انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: مردم در درجه بعد وظیفه دارند انتخابی اصلح داشته باشند و از بین پنج کاندیدای ریاست‌جمهوری به کسی رأی دهند که به معنای واقعی کلمه متعهد به برنامه‌های نظام باشد، پرکار باشد و برای اجرای برنامه خستگی نشناسد، ساده‌زیست باشد و توان اداره کشور را داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توانمندی رئیس‌جمهور بسیار حائز اهمیت است، چرا که رئیس‌جمهور توانمند قادر خواهد بود زیرمجموعه‌های خود را به حرکت درآورد و برنامه‌های نظام به‌ویژه برنامه پنج ساله هفتم را به صورت ۱۰۰ درصدی پیاده کند.

کوثری درباره مشارکت مردم در انتخابات ابراز کرد: شهید رئیسی در طول ۳۳ ماه خدمت خود امیدواری را در بین مردم ایجاد کرد؛ ایشان به همه مردم به‌ویژه محرومان و مستضعفان احترام می‌گذاشت و با شهادت ایشان مردم احساس مسئولیت بالاتری در خود احساس کردند و با امیدواری بیشتری پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: توانمندی موجب می‌شود که رئیس‌جمهور بتواند مقابل دشمنان بایستد و چشم به دست دشمن نداشته باشد و فقط منافع ملت ایران را در حوزه سیاست خارجه در نظر بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس‌جمهوری توانمند است که در مقابل آمریکا و اروپا و کشورهای متخاصم محکم باشد و در عین داشتن اقتدار همچون شهید رئیسی، امتیازات بالایی برای ملت ایران به ارمغان آورد، همان‌گونه که در دولت سیزدهم پول‌های بلوکه شده ایران در راستای منافع ملت آزاد شد و با رایزنی حمید نوری، دیپلمات ایرانی که به حبس ابد محکوم شده بود، به ایران بازگشت و مسائل دیگری که در این دولت رقم خورد؛ بنابراین انتخاب اصلح توسط مردم در راستای منافع نظام و ملت بسیار مهم است.

وی افزود: هر کس از مردم رأی می‌آورد و از سوی رهبر معظم انقلاب حکم تنفیذ خود را می‌گیرد باید بداند که معیار اخلاق، رفتار و کارایی شهید رئیسی است و مردم بر همین اساس بدرقه‌ای تاریخی در مراسم تشییع ایشان بر جای گذاشتند.

کوثری با تاکید بر اینکه شهید رئیسی تراز ریاست‌جمهوری در کشور را بالا برد، عنوان کرد: خواسته امامین انقلاب همین است که رئیس‌جمهور ساده‌زیست باشد و پایبند به شعائر انقلاب و نظام و عمل‌کننده به این شعائر باشد؛ رئیس‌جمهور باید پرکار، با نشاط و با برنامه باشد و به محرومان توجه داشته باشد و همین روحیات در شهید رئیسی و همراهان او بود که موجب چنین بدرقه تاریخی شد تا جایی که در چند کشور جهان عزای عمومی برپا شد و سران بسیاری از کشورها برای عرض تسلیت به تهران آمدند یا پیام تسلیت فرستادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم تفاوت بین مسئول خدمتگزار با سایرین را می‌فهمند و داشتن چنین روحیاتی مطالبه اصلی مردم است؛ مردم خدمت‌گزاری که به آن‌ها احترام بگذارد را می‌پسندند، چرا که اگر مشکلاتی هم هست این برخوردهای دوستانه و برادرانه موجب می‌شود مسئول را از خودشان بدانند و از درد و رنج مشکلات کاسته شود؛ البته که برای رئیس‌جمهور دولت چهاردهم باید مسائل اقتصادی، ثبات قیمت‌ها و رسیدگی به وضعیت مسکن محرومان در اولویت باشد.

کد خبر 766721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.