زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات فراهم شده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی ضمن تشریح تدابیر اتخاذ شده برای پایداری ارتباطات در روز انتخابات، گفت: زیرساخت‌های ارتباطی استان برای برگزاری انتخابات کاملاً فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد، امروز _پنج‌شنبه هفتم تیر_ در جلسه شورای راهبری توسعه ارتباطات آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات اظهار کرد: بدون شک تلاش خواهیم داشت تا همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی، از استان‌های پیشتاز در تأمین زیرساخت‌های ارتباطی باشیم.

وی افزود: حوزه ارتباطی استان با برگزاری مانورهای چالشی قبل از برگزاری انتخابات نقاط ضعف را شناسایی کرده و آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات محک زده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: با وجود زمان محدود، زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی در استان فراهم و پهنای باند مورد نیاز تأمین شده و زیرساخت‌ها در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها مهیا شده است.

جلیلی‌نژاد ضمناً اشاره به تشکیل اکیپ‌های ویژه نظارتی در روز انتخابات تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم‌های پشتیبانی فنی ویژه برای حوزه‌های انتخاباتی در کمیته ارتباطات فعال شده است تا به سرعت مشکلات احتمالی را رفع کنند.

کد خبر 766718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.