تامین ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری‌قرآن در حاشیه مراسم افتتاح و واگذاری زمین به حائزان شرایط طرح‌های حمایتی مسکن اظهار کرد: در هجدهمین نشست شورای عالی مسکن، گزارش کلی از وضعیت مسکن استان ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در روزهای اخیر در بازه زمانی اعیاد قربان تا غدیر بخشی از اراضی تأمین شده برای حائز ین شرایط جوانی جمعیت (خانوارهایی که فرزند سوم به بعدشان پس از بیست‌وچهارم مهر ۱۴۰۰ متولد شده‌اند و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال) به آن‌ها تخصیص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به میزان تأمین اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تأمین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که به‌عمل آمد مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد.

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه منتظر مصوبه شورای عالی هستیم ادامه داد: بر این اساس، ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تأمین شده است.

وی در خصوص وضعیت تأمین زمین برای گروه‌های مختلف همچنین آماده‌سازی اراضی در کل استان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، بالغ بر ۴۰ هزار واحد در کل استان آماده‌سازی و تعیین حدود شده است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن تخصیص داده شد و پروژه‌ها در حال اجرا است.

کد خبر 766712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود یداللهی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    من معلول قطع عضو از هردو دست فراجا را بعد از 24سال مستاجری نجات دهید یه زمین هم به ما بدهید تقسیم نکنید بین خودتان واشنا های خود
  • ماهک IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    سلام چراسایت ثبت نام مسکن ملی روبازنمیکنید تا جامونده ها هم ثبت نام کنن
  • عباس قاشد مالیان یزدی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    الان چهار میلیون مسکن آماده تحویله؟ هر کسی می دونه لطفاً اطلاع بده!!! هنوز تو کار تامین زمین!!! خدا رحمت کنه شهید جمهور را !!!
  • ابراهیم IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 1
    سلام پس کو ماکه هرچه آمدیم ثبت نام کنیم گفتن سایت بسته ۵ سال هست پرونده تشکیل دادم