ایرانی‌ها حماسه دیگری آفریدند؛ حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۳

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که حضور چشمگیر ملت ایران پای صندوق‌های رای در روز هشتم تیر، حماسه دیگری شکل داد، قدرت عظیم ایرانی را به رخ جهانیان کشید و این روز بزرگ را در تاریخ کشور ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا گروه استان‌ها؛ امروز مردم عزیز ایران در جای جای این کشور پهناور، از پایتخت گرفته تا دورترین مناطق فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند تا کشتی جمهوری اسلامی را به او بسپارند و به سمت سواحل عزت، اقتدار و پیشرفت حرکت کند.

همه مردم این را می‌دانند که آینده آن‌ها به فردی که رئیس‌جمهور می‌شود و مدیریت کشور را به دست می‌گیرد بستگی دارد، اگر فرمان هدایت این کشور و آینده به دست مدیری اصلح، مؤمن، کاردان و کارآزموده داده شود، آینده کشور روشن و درخشان خواهد بود و مسیر کوتاه باقی‌مانده به قله عزت را طی خواهیم کرد.

باز همچون گذشته در این حضور حماسی، صف‌های طولانی انتظار برای دریافت تعرفه رأی، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و میانسال حضور داشتند. بهترین حس خوب شرکت در انتخابات را جوانان رأی اولی داشتند، چراکه با شور و هیجان مضاعف نسبت به سایر افراد برای حضور در این صحنه آمدند.

بسیاری از افراد این صف‌های طولانی را با همراهی سایر دوستان و اعضای خانواده سپری کردند، بخشی از مردم جامعه در روزهای انتخابات از ساعات اولیه آغاز فرآیند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر شدند تا بدون دغدغه رأی را به صندوق بیندازند.

امروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور و گسترده مردم آغاز شد و آنچه بر سر زبان‌ها افتاد ذکر شهدای خدمت است، چراکه با اقدامات و خدمات خود در حق این ملت زمینه‌ساز مشارکت برای انتخاباتی جریان‌ساز شدند.

۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه در سراسر کشور برای رأی‌گیری مردم ایران تعیین شد که شامل ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعب شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعب ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ صندوق شعب سیار می‌شود و ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رأی دادن در داخل و خارج کشور هستند.

آغاز فرآیند انتخابات در شعب اخذ رأی پایتخت

مردم تهران از همان دقایق اولیه آغاز رأی‌گیری با حضور در شعب سراسر تهران آماده انتخاب فرد مورد نظر خود شدند.

فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در حدود ۶۷۰۰ شعبه اخذ رأی پایتخت و دیگر مناطق استان تهران آغاز شد.

صف طولانی رأی در محل حسینیه جماران

حضور پرشور کردستانی‌ها در پای صندوق‌های رأی

فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شد. فرآیند اخذ رأی در ۱۲۹۶ شعبه استان صورت خواهد گرفت.

۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظامی و انتظامی نیز در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان کردستان دخیل هستند.

حضور حماسی مردم بجنورد از لحظات ابتدایی آغاز فرآیند رأی‌گیری

فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه در بجنورد آغاز شد و مردم ولایتمدار مرکز خراسان شمالی از همان دقایق ابتدایی بر سر صندوق‌های رأی حاضر شدند.

امروز مردم بجنورد حماسه دیگری را به نام خود ثبت کردند، به‌رغم پایان مهلت رأی‌گیری و تمدید آن، صفوف اخذ رأی در بجنورد لحظه به لحظه طولانی‌تر می‌شود.

اصفهانی‌ها برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی آمدند

فرایند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در ۳۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شده و در حال پیگیری است.

حضور پرشور مردم اصفهان که از ساعات ابتدایی رأی‌گیری آغاز شده است همچنان ادامه دارد.
مردم شهرستان‌های استان اصفهان نیز با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر قدرشناسی و بصیرت انقلابی خود را به همگان نشان دادند.

فرآیند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان آغاز شد

شعبه اخذ رأی در ۱۷ شهرستان استان گیلان پیش‌بینی شده است که از این تعداد شعبه اخذ رأی ۲۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار هستند. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از مجموع شعب اخذ رأی ۹۷۵ شعبه شهری و ۱۷۱۳ شعبه روستایی هستند، ۴۶ هیئت اجرایی همراه با ۳۵ هزار نفر به‌عنوان عوامل اجرایی روند انتخابات را تسهیل می‌کنند.

استان گیلان دو میلیون و ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از دو میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و اسدالله عباسی استاندار گیلان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان و سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز با حضور در منزل شهیدان یوسفی در پیربازار شهر رشت رأی خود را به صندوق انداختند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان با اشاره به استقبال خوب رأی اولی‌ها از انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم استان گیلان از ساعات اولیه رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و تاکنون تعرفه‌های رأی مصرف شده نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی رشد چشمگیری داشته است.

حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شیراز پای صندوق‌های رأی

همزمان با آغاز فرآیند رأی گیری در سراسر کشور، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهر شیراز از ساعات اولیه صبح امروز_ جمعه هشتم تیر_ با حضور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) یک بار دیگر برای اقتدار ایران عزیز به پای صندوق‌های رأی آمدند و رأی خود را ثبت کردند.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس با ۳۵۱۷ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار، روستایی و شهری در سطح استان پیش بینی شده است. همچنین ۲۹۱۰ نفر در قالب معتمدان هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان ساماندهی شده‌اند که با کمک این افراد ۹۷ هیئت اجرایی انتخابات شکل گرفته است.

آمادگی کامل شعب اخذ رأی ایلام برای برگزاری انتخابات از دقایق اولیه آغاز رأی‌گیری

مردم ایلام که سابقه درخشانی در مشارکت دارند از ابتدای آغاز فرآیند رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند. استان ایلام همواره جزو استان‌های برتر در بحث مشارکت است و در انتخابات یازدهم اسفند نیز با حضور پرشور مردم، ایلام رتبه چهارم در بحث مشارکت را کسب کرد.

مردم خوزستان آماده انتخاب رئیس‌جمهور آینده شدند

امروز _ جمعه هشتم تیر_ همزمان با سراسر کشور فرآیند رسمی انتخابات برای تعیین رئیس‌جمهور دولت چهاردهم همزمان با سراسر کشور در خوزستان آغاز شد و مردم این استان کشور با حضور در پای صندوق‌های رأی نامزد مورد نظر خود را انتخاب کردند.

مردم خوزستان در ساعات پایانی رأی‌گیری حضوری پرشور دارند و ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی به چشم می‌خورد.

حضور شهروندان کرجی پای صندوق‌های اخذ رأی

مردم کرج مرکز استان البرز نیز در ساعت اولیه اخذ رأی برای انتخاب نامزد مورد نظر در میان پوشش رسانه‌ای خبرنگاران و عکاسان در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

حضور مردم استان مرکزی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان مرکزی یک میلیون و ۱۴۶ هزار نفر در این استان واجد شرایط حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر رأی اولی هستند.

در یک ماه اخیر با تلاش شبانه‌روزی ارکان اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی ستاد انتخابات استان مرکزی بستر انتخاباتی سالم و رقابتی فراهم شده و تمهیدات لازم برای حفاظت از آرای مردمی لحاظ شده است.

حضور مردم و مسئولان دارالعباده یزد پای صندوق‌های رأی

مردم استان کویری دارالعباده یزد بار دیگر برای ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

حضور پرشور مردم همیشه در صحنه قم پای صندوق‌های رأی

در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، استان قم به سه حوزه اصلی انتخابیه تقسیم شده و این نخستین بار است که ارتقای سطح رأی‌گیری در استان اتفاق می‌افتد. تا پیش از این انتخابات در قالب یک حوزه اصلی قم و ۲ حوزه فرعی کهک و جعفرآباد برگزار می‌شد.

یک میلیون و ۴۰۶ هزار نفر از جمعیت این استان ساکن شهرستان قم، حدود ۲۸ هزار نفر ساکن شهرستان جعفرآباد و نزدیک ۲۰ هزار نفر نیز ساکن شهرستان کهک هستند.

در استان قم ۴۹۲ هزار و ۲۹۳ خانوار شهری و ۹ هزار و ۵۰۸ خانوار روستایی وجود دارد، ۷۱۰ هزار نفر از جمعیت استان قم را مردان و ۶۹۵ هزار نفر را زنان تشکیل داده‌اند.

حضور حماسی مردم کرمانشاه پای صندوق‌های رأی

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه از ساعت ۸:۰۰ صبح امروز _جمعه هشتم تیر_ همزمان با سراسر کشور در ۱۶۳۶ شعبه اخذ رأی آغاز شد و مردم کرمانشاه با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه حضور خود را به رخ کشیدند.

حضور پرشور مردم شیعه و سنی زاهدان در پای صندوق‌های رأی

مردم شیعه و سنی زاهدان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی آماده خلق حماسه‌ای دیگر شدند تا با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح در سرنوشت کشورشان سهیم شوند.

حضور حماسی مردم شهرکرد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸:۰۰ در شهرکرد و سایر مراکز شهرستان‌ها آغاز شد و مردم این دیار با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

حضور مردم هرمزگان پای صندوق‌های رأی

مردم استان هرمزگان همزمان با هم‌میهنان در سراسر کشور پای صندوق رأی حاضر شدند تا حماسه‌ای دیگر را بسازند و مدیریت کشور را به دست فردی اصلح بسپارند. برای جمع‌آوری آرای اهالی هرمزگان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۴۹ صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده است، همچنین به گفته مسئولان ستاد انتخابات هرمزگان، ۷۶ صندوق برای مناطق سخت عبور، سکوهای نفتی و شناورها در نظر گرفته شده است که با خودروهای شاسی‌بلند، شناورهای مخصوص و بالگرد برای جمع‌آوری آرای مردم اقدام خواهد شد.

حضور پرشور مردم دیار مینودری پای صندوق‌های رأی

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رأی استان قزوین در حالی آغاز شد که بار دیگر مردمان دیار کهن مینودری آماده خلق حماسه باشکوه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

حضور چشمگیر تبریزی‌ها پای صندوق‌های رأی ادامه دارد

حضور مردم در کلان‌شهر تبریز برای مشارکت در انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظر از ساعتی پیش از آغاز رسمی انتخابات آغاز شده است و به صورت پرشور ادامه دارد.

ازدحام مردم تبریز در پای صندوق‌های اخذ رأی

حوالی ساعت ۱۹ است و مردم تبریز همچنان به صورت گسترده در شعب اخذ رأی و پای صندوق‌ها حضور دارند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد حماسه دیگری آفریدند

مردم کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با مردم سایر نقاط کشور برای انتخاب رئیس‌جمهور ایران اسلامی پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند. به گفته سیدجواد هاشمی‌مهر رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد جهت برگزاری انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری در استان ۲۲ حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده‌است.

وی افراد واجد شرایط حضور در پای صندوق رأی در کهگیلویه و بویراحمد را ۵۲۳ هزار نفر دانست و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار نفر رأی اولی هستند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امروز نیز حضور باشکوهی را پای صندوق‌های رأی رقم زده‌اند تا بار دیگر رتبه اول مشارکت در کشور متعلق به این استان باشد.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت مقاومت جهان اسلام

مردان و زنان پایتخت مقاومت جهان اسلام با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار قبور شهدای مقاومت و شهیدان حادثه تروریستی کرمان، بر استواری در مسیر شهدای اسلام و انقلاب گام برداشته و می‌گویند به احترام خون شهدای خدمت، همانگونه که در تشییع پیکر آن‌ها حماسه آفریدند، در انتخابات ریاست جمهوری نیز این حماسه جاودان را تکرار می‌کنند.

حضور حماسی مردم در دیار شهید خدمت

دیار شهید خدمت و حرم مطهر امام مهربانی‌ها نیز شاهد حضور گسترده مردم مشهد در انتخابات بود. مردم شریف مشهد الرضا (ع) از همان ساعات ابتدایی رأی‌گیری در پای صندوق‌ها حاضر شدند، به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند و نشان دادند برای سرنوشت خود بهترین تصمیم را گرفته‌اند.

حضور چشمگیر مازندرانی‌ها در پای صندوق‌های رأی

علوی‌تباران مازندرانی صبح زود برای حضور پرشور دیگر در شعبات متعدد صندوق‌های رأی پای کار آمدند تا باز هم حماسه‌ای در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نظام جمهوری اسلامی خلق کنند. مردم این دیار همراه هم‌وطنان شأن آمدند تا اقتدار و سرافرازی و ایرانی توانمند رقم بزنند و مشت بر دهن دشمنان نظام و یاوه‌گویان.

از همان صبح زود شاهد صف‌های طولانی در شعبات متعدد سراسر مازندران پای صندوق‌های رأی حضور یافتند. سخت است در چهلمین روز از شهادت رئیس‌جمهور جهادی و مردمی شأن پای صندوق‌های رأی آمدن، اما آمدند تا اقتدار سیاسی و حماسی دیگری با حضورشان در پای صندوق‌های رأی بیافرینند.

زنجانی‌ها حماسه دیگری خلق کردند

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان از ساعت‌های اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با حضور حداکثری در شعبات اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

حماسه حضور از جنس مردمان کویر؛ خراسان جنوبی‌ها پای کار آمده‌اند

مردمان کویرنشین خراسان‌جنوبی که در تمام انتخابات کشور با درصد مشارکت بالا حضور داشته‌اند، امروز هم پای کار آمدند تا عشق و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دهند و با رأی خود رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه دهد.

حضور گسترده سمنانی‌ها پای صندوق‌های رأی

مردم استان سمنان با حضور حماسی خود پای صندوق‌های رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بیعت کردند.

حضور پرشور مردم استان اردبیل در پای صندوق‌های رأی

مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل از آغازین ساعات رأی گیری برای شرکت در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در شعب اخذ رأی حاضر شدند و این حضوری حماسی همچنان ادامه دارد.

حضور مردم اقصی نقاط همدان پای صندوق‌های رأی

مردم دارالمومنین همدان همچون همه هموطنان با حضور پرشکوه خود در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و با امام راحل پیمان بستند. حضور پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، عضو و پیمانی دوباره با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

مردم دارالمومنین همدان نیز در اقصی نقاط استان برای تجدید پیمان و میثاق با شهدا پای صندوق‌های رأی آمدند.

امروز بزرگ‌ترین کمپین انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی سپری شد که مردم در بسیاری از نقاط کشور حماسه‌ساز شدند و در یک پیچ تاریخی برای ادامه مسیری که شهید خدمت بنیاد نهاد، گام بلندی برداشتند.

کد خبر 766708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.