برای اقتدار ایران حضوری پررنگ در انتخابات داشته باشیم

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: اقتدار و امنیت کشور حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت جانبازان و آزادگان سرافراز است و همه ما باید در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بهروز جمشید مفید صبح امروز _پنجشنبه هفتم تیر _ در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر، اظهار کرد: انتخابات و تعیین سرنوشت توسط مردم در تمام سطوح حاکمیتی کشور، مهم‌ترین رکن مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باتدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و استمرار مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها از انتخابات به‌عنوان یک فرصت یاد کردند و امروز همه ما برای استفاده صحیح از این فرصت باید هوشمندانه و آگاهانه، یک انتخاب اصلح برخاسته از رأی مردم و با روحیات خدمت داشته باشیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات، میدانی مهم برای رقابتی مهیج میان نامزدهای ریاست‌جمهوری است تا مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رأی را پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام درصدد ضربه‌زدن به‌نظام هستند به مرحله بروز رساند و حماسه ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

جمشید مفید اضافه کرد: اقتدار و امنیت کشور حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت جانبازان و آزادگان سرافراز است و همه ما باید در جبهه انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی گفت: به فضل الهی جامعه تعاون استان کرمانشاه همگام با دیگر اقشار و مردم فهیم استان، هشتم تیر را با حضور پررنگ و حماسه‌ساز خود در شعب اخذ رأی به یک حماسه تاریخ‌ساز مبدل می‌کنند و دشمنان قسم‌خورده انقلاب مأیوس و ناکام خواهند ماند.

کد خبر 766701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.