تقسیم امتیاز اسلواکی و رومانی

دو تیم اسلواکی و رومانی در آخرین روز از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ دو تیم اسلواکی و رومانی امروز _ چهارشنبه ششم تیر_ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند. تقابل آن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های اسلواکی و رومانی

ورزشگاه: دویچه بانک پارک

داور: دنیل سیبرت

اخطار: بورکا (دقیقه ۲+۴۵) رومانی، بانکو (دقیقه ۴+۴۵) رومانی، لوردانسکو (دقیقه ۵۵) رومانی، جورج پوشکاش (دقیقه ۸۸) رومانی، اوندری دودا (دقیقه ۱+۹۰) اسلواکی

اخراج:

گل‌ها: اوندری دودا (دقیقه ۲۴) اسلواکی، رضوان مارین (دقیقه ۳۷) رومانی

شرح گل‌ها:

دقیقه ۲۴ _ دودا با یک ضربه سر ارسال کوچکا در محوطه جریمه رومانی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۳۷ _ رضوان مارین از روی نقطه پنالتی دروازه اسلواکی را باز کرد.

ترکیب اولیه تیم اسلواکی:

مارتین دوبراواکا، پیتر پراکیک، دنیس واورو، میلان اشکرینیار، داوید هنکو، استانسیلاو لوبوتکا، یورای کوکا، اوندری دودا، ایوان شرانز، لوکاس هاراسلین، داوید استرلک

سرمربی: کالتسونا

ترکیب اولیه تیم رومانی:

فلورین نیتا، نیکو سر بانکو، آدری بوچا، رادو دراگوسین، آدری راتیو، آندری راتیو، مارین، نیکولای استانچیو، فلورینل کومن، یانیس هاجی، دنیس دراگوس

سرمربی: یوردانسکو

شرح بازی:

تقابل دو تیم در نیمه اول آرام آغاز شد، اما اسلواکی نسبت به حریف خود کمی بهتر بازی کرد.

شاگردان کالتسونا در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های متعددی را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند، اما هیچکدام از آن‌ها نتیجه بخش نبود.

هرچند تلاش بازیکنان اسلواکی در دقیقه ۲۴ جواب داد و دودا با یک ضربه سر تماشایی ارسال کوچکا را تبدیل به گل کرد تا شاگردان کالتوسنا نبض بازی را در دست بگیرند.

پس از به ثمر رسیدن گل نخست مسابقه شاگردان یوردانسکو تلاش خود را برای جبران گل خورده به کار گرفتند و در نهایت در دقیقه ۳۷ برخورد مارین و اشکرینیار در محوطه جریمه اسلواکی موجب شد داور به سود رومانی پنالتی اعلام کند.

رضوان مارین نیز از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.
پس از اینکه این جدال به تساوی کشیده شد، شاهد موقعیت ویژه‌ای در نیمه نخست بودیم و در نهایت بازی دو تیم در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم با هدف پیروزی پا به میدان گذاشتند و بازی هجومی را از خود ارائه دادند. اسلواکی در این نیمه توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و هنکو در دقیقه ۵۰ فرصت باز کردن دروازه رومانی را داشت، اما واکنش خوب نیتا مانع از به ثمر رسیدن گل دوم اسلواکی شد.

در دقیقه ۶۰ یانیس هاجی می‌توانست با یک شوت تماشایی رومانی را پیش بیندازد، اما واکنش تماشایی دوبراواکا این بازیکن را ناکام گذاشت.

به طور کلی ۳۰ دقیقه پایانی این جدال آرام و بدون موقعیت ویژه‌ای دنبال شد تا در نهایت هر دو تیم با ارائه یک بازی پایاپای به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

کد خبر 766645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.