افتتاح بیش از ۱۱۰۰ مسکن ملی در قزوین

در مراسمی با حضور امام جمعه قزوین ۱۱۹۳ واحد مسکن ملی در استان قزوین افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در مراسمی با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۱۹۳ واحد مسکن ملی در شهرهای اقبالیه (سلطان‌آباد)، بیدستان، تاکستان و مهرگان افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیدند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در مراسم افتتاح این واحدها اظهار کرد: ایام چهلم شهدای خدمت، شهید جمهور، مؤمن، انقلابی، خستگی‌ناپذیر و یاران عزیزشان را گرامی می‌داریم و از خدای متعال می‌خواهیم ان‌شاءالله مسئولان ادامه دهنده راه خدمت صادقانه آن بزرگواران هستند.

وی افزود: گاهی اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توانیم آن را تحلیل کنیم، مثلاً می‌بینیم امام خمینی (ره) در مقابل همه کفر آن روزگاران یعنی آمریکا، شوروی، فرانسه و انگلیس ایستاد و پیروز شد در حالی که با محاسبات عادی قابل محاسبه نبود که چطور می‌شود یک نفر با دست خالی در مقابل همه قدرت‌ها ایستادگی کند و پیروز شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: وقتی دولت شهید رئیسی روی کار آمد، شرایط به گونه‌ای بود که برخی گمان می‌کردند دنیایی که بغض و کینه نسبت به ایشان دارند، مگر می‌گذارند کار را پیش ببرند، آن بدهکاری‌های عظیم و خزانه خالی و زیر صفر را جمع کرد و فضا متحول شد.

وی تأکید کرد: این ریل‌گذاری را ادامه دهیم و در انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که مثل شهید رئیسی باشد و این ریل‌گذاری ما را به سمت برکت سوق می‌دهد و امید است موفق و پیروز خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: همه این‌ها را می‌خواهم به غدیر وصل کنم و بگویم اگر در ریل‌گذاری امیرالمؤمنین (ع) حرکت کنیم، مشمول برکات و دعای پیغمبر (ص) می‌شویم و الان هم برای انتخابات آینده باید این نگاه را داشته باشیم.

عابدینی بیان کرد: امروز می‌بینیم خادمان مردم نظیر شهید رئیسی در پیشبرد کارها و خدمت به مردم توفیقات بی‌شماری دارند و این مهم بخاطر این است که در مسیر دوستی و محبت اهل بیت (ع) و امیرالمؤمنین (ع) قرار گرفتند.

کد خبر 766603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.